Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i høst tatt i bruk Inreachen og testet den litt ifm jakt og andre turer for å bli kjent med den før jeg i vintersesongen nå kommer til å strekke turene utenfor vanlige dekningsområder i Finnmark. 

Jeg har hovedsaklig handlet min fordi jeg har masse turer jeg har hatt lyst til å gjøre, men som går godt utenfor der det er normal mobildekning i Finnmark og jeg ønsker ikke å utsette venner, kjente og familie for unødig uro ved å ikke vite noe fra avreise til man igjen er hjemme.

Jeg har allerede tatt i bruk de 3 preset-meldingene og laget min vri av dem, men det hadde vært morsomt å vite hvordan andre prioritere å bruks sine.  Så fyr løs. 

Vet at også andre spot-løsninger har noen forhåndsatte meldinger, så har du en av disse, så ikke nøl med å dele hvordan du har prioritert å bruke dine meldinger...

Annonse
Skrevet

1. Da drar jeg på tur!
2. Er på tur, hurra! Alt OK!
3. Er på tur og trenger hjelp uten himmel og jord i bevegelse. Noen i nærheten?

Nå har jeg ikke hatt Spotabonnementet på en stund da, men dette var det siste jeg hadde av meldinger på den, ser jeg. Ikke verken hatt bruk for  nr 3 eller sos-knappen heldigvis.

• 1 måned senere...
Skrevet

Dette er hva jeg bruker på min Spot Gen 2. Gøy å lese hva andre benytter....

1. Hei. Alt står bra til, utstyr og kropp fungerer perfekt. Vær og føre er bra, er i rute.

2. Alt står bra til. D har blitt forandringer i/på vær/føresituasjon/utstyr, blir forsinket. Gir lyd senere.

3. Det har oppstått uhell/feil på utstyr eller kropp, IKKE livsviktig, men trenger assistanse til min posisjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.