kenny28 Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Når jeg bruker Google maps og zoomer inn til ett visst nivå så forsvinner høyde kotene. Er det noen måte å beholde kotene fordi om man zoomer inn ? Siter
ArveS Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Det tviler jeg på. Kartverket har jo gratis nedlastbare kart. Hva er brukssituasjonen som gjør at du ønsker å bruke google maps? Siter
+Espen Ørud Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Last ned appen Norgeskart så berger du Siter
REJOHN Skrevet 9. desember 2016 Skrevet 9. desember 2016 18 timer siden, kenny28 skrev: Når jeg bruker Google maps og zoomer inn til ett visst nivå så forsvinner høyde kotene. Er det noen måte å beholde kotene fordi om man zoomer inn ? Det er ikke bare koten som forsvinner. En gang forsvant et vann for meg da jeg zoomet inn. Siter
whistler Skrevet 9. desember 2016 Skrevet 9. desember 2016 Google maps er ikke egnet til turbruk. Bruk f.eks. Norgeskart.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.