Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sto og mekket sykkel igår - og oppgraderte samtidig til tynne asfaltdekk foran og bak, o jubel :D - og nabodamen kom over og slo av en prat. Hun beklaget seg litt over en sykkel de hadde kjøpt til sønnen i huset, det var bare sorgen med den sykkelen, så jeg måtte jo ta en kikk på den.

Det viste seg at i tillegg til at sykkelen var punktert foran og omtrent uten luft bak, var girvaieren minst 30 cm for lang. Dette hadde "montørene" løst ved å SNURRE vaieren, strømpe og alt, rundt styret en 4-5-6 ganger, og det var selvfølgelig fullstendig umulig å bruke giret.

Hallo?? Hva slags sykkelbutikk er det som selger slikt ræl? "Det er ikke så nøye om giret virker, bare det er et gir der!"

Jeg visste ikke hva jeg skulle si til den stakkars familien, jeg. Lovte å hjelpe dem med å lappe slangen ihvertfall. Jaja.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.