+Tom42 Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 Fra tid til annen er det spørsmål om hvor man kan få tak i tovede votter. På Facebook i gruppen "Turutstyr - KJØP OG SALG - Norge" fant jeg en annonse fra Marianne Nicolaysen. Hun strikker og selger tovede votter. Jeg har et par, ikke fra henne, som jeg har brukt i mange år. Disse er så fantastiske at jeg har pensjonert andre votter og vindvotter. Om de blir våte spiller ingen rolle. Mitt første og etter hvert eneste valg av votter. Siter
Sandstad Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Er en som heter Gunnar Harjo som har annonse på finn.no. Lager tovede votter og sokker på bestilling. Finnkode: 62601289 Siter
+latitude Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Hei Tovede votter er utrolig gode. Jeg har heldigvis ei svigermor som liker og er flink til å sy å strikke. Her er ett par lange og korte Sjyvotter ( slike fiskerne brukte før om årene) som er strikket av ull fra lokale Spælsau. og en link til oppskriften for de strikkeglade http://www.husflid.no/content/download/116177/1006599/file/Sjyvotten - Averøy husflidslag.pdf 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.