Martin HJ Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 Er ikke dette bilde til @Þróndeimr her inne i artikkelen på forsiden Toppturer i Jotunheimen? Ser det står bilde eies av en Ingunn Elisabeth Kjærstein og er med i en Årets bilde konkurranse på fæjs. Er ikke @Þróndeimr en gutt? Lånt bilde til en annen her hjemme? Eller er det ikke han som har tatt bilde som ligger i artikkelen kanskje? Bare til informasjon og opplysning itilfelle det er snakk om tyveri av bilde her. Siter
Gal Krokfot Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 Stemmer at Þróndeimr er gut og bilete tok han på denne turen:https://peakbook.org/tour/165082/Store+og+Midtre+Ringstinden.html Siter
Þróndeimr Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 Det der var ett lånt bilde på Instagram med korrekt beskrivelse at det var jeg som tok bildet, Bildet ble så kopiert videre mange ganger og i ett av leddene forsvant navnet mitt fra beskrivelsen. Fikk etter hvert bevist, så å si, at det var jeg som tok bildet så ting ble rettet opp. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.