Gittiamo Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Noen som har reklamert på noe hos Helsport? Har det fungert greit å reklamere? Jeg har reklamert på en jakke, som skal være vannavvisende, men som suger til seg vann som en bomullsdott. Jeg liker jakka, men den kan jo bare brukes i finvær. Og det har vi jo ikke akkurat overflod av her til lands. Ikke gidder jeg å ha en jakke som må sprayes hver gang den skal brukes heller. Greia er vel at den er for strechy for at impregneringen funker noe særlig. Men jeg har ikke hørt noe fra Helsport. Siter
Jonas83 Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Har alltid opplevd Helsport som ekstremt kundevennlig og serviceinnstilt, men jeg har bare møtt de i person hos de på Melhus. På hvilken måte tok du kontakt med de, og hvor lenge siden er det? De har vel egentlig sluttet med produksjon av klær så vidt jeg veit. Siter
Gittiamo Skrevet 28. november 2016 Forfatter Skrevet 28. november 2016 En uke siden via epost. Ba om å få bytte jakka til hard shell. Den jeg har nå, er en fusion. Dvs blanding av hard shell og soft shell. Men deres shoft shell er like beskyttende som en tynn bomullstrøye. De sitter jo inne med størrelser, som ikke er lettsolgt, men som hadde passet meg Siter
+Hammer Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Kun ekstremt god erfaring med servicen og kundeoppfølgingen til Helsport. De fleste produsenter jeg vet har mye å lære av Helsport på akkurat det. Siter
Gittiamo Skrevet 28. november 2016 Forfatter Skrevet 28. november 2016 Takk for info da sender jeg eposten på nytt. Jeg liker alt ved jakka unntatt stoffet de har brukt på ryggen. Funker fint med sekk, men kan jo ikke bruke sekk som regnskydd heller. Siter
elgen Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 hei Har bare opplevd bra og billig servise med telt hos Helsport: Isøks gjennom fortelt: rep gratis og pent. Ny bunn i samme meget gamle telt: 600 kr. Ny teltstenger rask tilsendt til rimelig/vanlig pris. Hilsen Elgen Siter
Timmey78 Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Etter nå å ha ventet en uke på svar ifra Helsport på et relativt enkelt spørsmål på epost gir jeg nå opp å returnerer teltet på angrefristen. Ryk og reis sier ej og gir bunnscore:( 1 Siter
ViktorS Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Jeg bestilte ett telt fra outletten dems, og det viste seg at det var noe smårusk som var feil/mangler på teltet. Ringte de, og de sendte meg returseddel pr e-post slik at jeg bare kunne sende inn teltet og få det fikset har dog ennå ikke sendt det inn, får gjøre det straks Siter
Gittiamo Skrevet 28. november 2016 Forfatter Skrevet 28. november 2016 Da får jeg ringe om de fortsatt ikke svarer på epost. Sendte ny epost i dag. Men liker å ha alt slikt skriftlig. 2 Siter
Per Fredrik Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Timmey78 skrev (På 28.11.2016 den 15.16): Etter nå å ha ventet en uke på svar ifra Helsport på et relativt enkelt spørsmål på epost gir jeg nå opp å returnerer teltet på angrefristen. Ryk og reis sier ej og gir bunnscore:( Ekspander Prøv telefon, ikke sitt med henda i fanget så ordner det seg nok. Alle mailene jeg har sendt er greit besvart. Siter
Timmey78 Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Per Fredrik skrev (På 28.11.2016 den 16.18): Prøv telefon, ikke sitt med henda i fanget så ordner det seg nok. Alle mailene jeg har sendt er greit besvart. Ekspander Trodde poenget med netthandel var å utelukke det mennesklige;) Men som trådstarter liker jeg også å ha ting skriftlig og ryddig. De har jo engang en epostadresse som de ber oss bruke så da bør det holde. Har ellers nok å bruke henda på så de ligger sjelden i fanget. 2 Siter
Gittiamo Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Skrevet 2. desember 2016 Fikk aldri svar på mine tre e-poster, så jeg ringte de og fikk beskjed om at det var greit å heve kjøpet. Veldig hyggelig og imøtekommende på telefon. Men jeg vil jo helst bare bytte jakke. Tror det er bedre å bruke service@helsport.no fremfor helsport@helsport.no 3 Siter
Timmey78 Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 Enden på visa her ble at jeg ble oppringt ifra Melhus av en hyggelig dame. Jeg hadde allerede returnert teltet men fikk vite at teltet hadde blitt brukt i 3mnd, skadet og returnert til Helsport av kunden. De hadde da reparert teltet og lagt det ut for salg på Outlettn, jeg bet på og kjøpte det jeg trodde var et demotelt. Når jeg fikk det hang reparasjonslappen på der det stod pent brukt, reparert ved stangkanal. Jeg satte opp teltet to ganger i stuen og slet begge gangene med å få stangen til å bunne naturlig i den reparerte kanalen. Teltet var ellers pent så derfor sendte jeg mine mailer til Helsport i håp om å få litt mer info. Etter en uke så ringte denne damen ifra Melhus og fikk jeg full forståelse for at jeg hadde returnert det. Iallfall til den prisen sa hun:) Verdt å nevne er vel de som endelig svarte meg på Helsport sine Facebooksider og serverte meg en blank løgn om at teltet hadde blitt brukt på en utendørsdemo. Da ble jeg litt sur. Kjøpte uansett nytt telt på XXL til bare 1000kr mer enn "demoen" så blir nok langt mer happy med det valget. 1 Siter
Gittiamo Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Skrevet 2. desember 2016 Ting løste seg kjapt via en telefon. Da fikk jeg svar på epost også Så servicen er bra når man først får tak i den rette personen der Siter
Gittiamo Skrevet 16. januar 2017 Forfatter Skrevet 16. januar 2017 Oppdatering. Tok absolutt tid ja. Men om man ser bort ifra tiden, så var servicen veldig god. Fikk en helt ny jakke i dag med hardshell hele veien. Den andre hadde ubrukelige paneler med shoftshell. Tror dette blir en bra jakke til midt mellom knallvær og styrtregn. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.