Populært innlegg Rismyhr Skrevet 24. november 2016 Populært innlegg Skrevet 24. november 2016 Det er en stund siden jeg har lagt ut en lang tur film men nå er tiden inne for å dele en ny film med dere her inne på Fjellforum. Tidligere i November spådde yr.no usedvanlig godt vær over en 4 dagers periode og det ble rett og slett for fristende. Dette måtte jeg utnytte meg av og satt kursen mot Justadtind. Håper dere liker filmen! Ps: Det er to grunner til at tittelen på filmen er på engelsk, først og fremst fordi jeg med tiden håper på å kunne legge på engelske undertekster slik at filmen når ut til flere. Også syntes jeg rett og slett at det høres flottere ut på engelsk😃 14 Siter
Kjell Iver Skrevet 24. november 2016 Skrevet 24. november 2016 Takk for flott film. Jeg kjente meg igjen flere plasser. Jeg gikk fra Hagberget til Valbergsdalen for noen år siden som dagstur. Heldig med været var du og! Siter
+rayun Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 Nok en gang leverer du en fin og ekte glede over naturopplevelsene dine. Takker så mye ☺️ Siter
UTE avdelingen Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 Flott film! Kjekt å følge deg på YouTube! Siter
AK74 Skrevet 26. november 2016 Skrevet 26. november 2016 Kjempeflott film fra min hjemplass Og du var skikkelig heldig med været, ikke ofte Lofoten har flere dager på rad med godvær Siter
Martin HJ Skrevet 26. november 2016 Skrevet 26. november 2016 Herlig som alltid Lofoten er sabla flott! Siter
Rismyhr Skrevet 27. november 2016 Forfatter Skrevet 27. november 2016 Hjertelig takk for tilbakemeldinger folkens, utrolig gøy å høre at dere likte filmen. Og ja, Lofoten er helt utrolig! Siter
steingrd Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Utrolig flott film, du er flink til å filme og utrolig flink til å formidle gleden du har ved å være på tur Siter
Rismyhr Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Skrevet 4. desember 2016 steingrd skrev (På 27.11.2016 den 22.35): Utrolig flott film, du er flink til å filme og utrolig flink til å formidle gleden du har ved å være på tur Ekspander Det var fint sagt, takk for veldig konstruktiv kommentar. Fint at du likte filmen @steingrd Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.