ViktorS Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 På jakt etter bukse/jakke jeg kan ha under skallklærne på kalde kalde dager, i tillegg til mitt vanlige ullundertøy, evnt over ullnetting som jeg også tenker å kjøpe. Har sett litt på Hotwool 400g fra aclima, og lurer på hvor varmt dette egentlig er. Bruksområde skal være under skallklær på vinterstid, og/eller vadebekledning når jeg står å stanger etter sjøørret i nordvesten på finnmarkskysten. Noen erfaringer med disse ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+lars p Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Brukt jakkene i både 230 og 400 gram mye og for meg så er 400 gram jakka sammen med netting under en fin kombinasjon uten jakke over ned til 7-8 grader. Er såpass mye stoff at den virker ganske vindtett også. Med ei jakke over så blir det varmt ! Eneste bakdel med jakkene kan være tommelgrep hvis du ikke liker det Har ikke prøvd 400 gram buksa(men skal kjøpes) , men bruker de vanlige hotwool under vadere. Og de i sammen med netting fungerer veldig bra. Men jeg kan bruke mye klær under vadere på vinterstid etter sjøørret ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViktorS Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Takk for godt svar:) 400g ser uten tvil fristende ut! Temperatur-messig ut fra det du forteller, virker denne veldig høvelig. For er det enda kaldere, brukes dunjakke!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.