Phoney Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 Hei, har slitt ut en ME Annapurna som jeg har lyst å erstatte med en ny. Finner ingen butikker som har denne? Oslo Sportslager hadde visstnok ikke tatt inn ME denne sesongen. Alternativt så er jeg åpen for forslag. Bruk; Alt fra lufting hunder, enkle turer og aktiviteter med lite aktivitet ute. Ønsker tilsvarende egenskaper på Annapurna da jeg har funnet det praktisk å slippe å kle på meg 3-4 lag for å lufte dyra på vintern (frysepinne). Mye mer praktisk å bare å bare ta på seg jakka utenpå en tynn genser Siter
tklami Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 Kan kanskje være de har det på piteraque utpå Sandvika storsenter. De fører i hvertfall Mountain equipment Siter
Phoney Skrevet 13. november 2016 Forfatter Skrevet 13. november 2016 27 minutes ago, tklami said: Kan kanskje være de har det på piteraque utpå Sandvika storsenter. De fører i hvertfall Mountain equipment Takk for tipset, forespørsel sendt Siter
CPOW Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 Mener det er xcsports.com som er importør av ME. De har ikke Annapurna på nettsidene sine, men kan kanskje skaffe den. Siter
Phoney Skrevet 14. november 2016 Forfatter Skrevet 14. november 2016 Svaret fra Piteraque var at den var utsolgt ikke mulig å skaffe - noe usikker på hva de legger i det. Sansynligvis like enkelt å finne en annen jakke, litt synd for jeg har vært veldig fornøyd med Annapurna i de årene jeg har brukt den. Siter
+Fjellfilmeren Skrevet 14. november 2016 Skrevet 14. november 2016 Hvilken størrelse bruker du? Har kanskje en small herre til salgs. Alternativt kvinne str. 12 Siter
Phoney Skrevet 14. november 2016 Forfatter Skrevet 14. november 2016 Usikker på størrelsen, sansynligvis small 168 --> høy. Alder og pris på jakken? Siter
+Walle Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 Fire butikker iflg prisjakt som selger jakken... http://www.prisjakt.no/product.php?p=741128 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.