Jan Petter Madsen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Hei Jeg er ute etter noen tv-serier/dokumentarer/filmer fra villmarken som kunne vært verdt å se, både norske og utenlandske. Alt fra Lars Monsen på nrk-tv har jeg sett, samt noen andre serier. Kom med tips og skriv gjerne hvor det er mulig å finne det på nettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heriks Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Denne tråden er fin og starte på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikern Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 ny sesong av monsen på villspor startet nå nettopp, bra første episode. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) På Discovery (Viasat) går det for tiden en serie som heter "Dual Survival" (sikkert en reprise siden det går på natta). To fyrer med hver sin spesielle survival -teknikk. Den ene er en underlig fysakk som går barbeint over alt. Forrige natt gikk det en episode fra Norge vinterstid. Episoden begynte med at de befant seg på høyfjellet i kuldegrader, kuling og snøfokk. Den der barbeint fyren gikk for anledningen i tre par ullsokker, men uten sko. Og med shorts og bare legger. Vanvittig! Artig å se på galskapen, men å kalle det "survival" er jo tullete selv for amerikanere. Hvem drar til fjells i Norge vinterstid uten sko og med shorts i utgangspunktet? Her er et klipp fra YouTube:Dual Survival Norge Endret 17. november 2016 av Hege P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Memento mori Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Det gikk vel ikke helt etter planen..... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Hele den episoden gikk i natt, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steingrd Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Uff, det der er noe av det teiteste jeg har sett. Shorts, ikke sko og isøks. For en klovn. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.