Emilsi Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Meget gode priser på www.marmotnorge.com ...Men litt suspekt side. Har noen bestilt ting derifra og fått tingene? Endret 1. november 2016 av Emilsi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heriks Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Har aldri prøvd å bestille noe fra dem, så skal ikke si at det ikke funker ... personlig hadde jeg vel styrt unna basert på at det ikke akkurat er god norsk på siden (se f.eks på forsendelse). Men du må i alle fall huske på at du må nok uansett legge til 25 % mva og fortolling/fortollingsgebyr på den oppgitte prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tklami Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Der var det så mye skrivefeil at den sida hadde jeg ikke bestilt noe fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turlyst Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Dette ser ikke bra ut. Her er noe hentet ut fra returrett. "Returrett Vi vil sjekke kvaliteten på ordre, men vi kan ikke love varene som skadet under fødselen." Her er det så mye rar norsk at jeg ville styrt unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakro Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 https://www.domeneshop.no/whois?domainname=marmotnorge.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turlyst Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 marmotnorge.com er FALSK, sier importøren av Marmot i Norge (Snowbiz). Jeg var i kontakt med dem for kort tid siden for å sjekke våre mistanker. De har anmeldt forholdet for lenge siden. For den EKTE Marmot siden, se http://www.snowbiz.no/marmot Litt dumt at Forbrukerrådet sin oversikt ikke er oppdatert https://forbrukerombudet.no/netthandel/falske-nettbutikker Det florerer jo av falske nettsider og noen må jo rapportere dem inn, så trolig ikke lett å være oppdatert - dessverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Falske sider dukker jo opp som haggel. Er ikke spesielt tidkrevende å lage en slik side. Men de kan ganske lett gjenkjennes på dårlig norsk, lite gjennomført brukergrensesnitt og dårlig design. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turlyst Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Mange mislykkede og morsomme oversettelser. Første gang jeg har sett noen stave "Tee-skjorter". Noen må jo dessverre gå fem på all den tid det er så mange av dem. Som du skriver @tronn er de ikke spesielt tidkrevende å lage. Jeg har også en følelse av at bakmennene slipper unna lovens lange arm. Høy fortjeneste, Iav kostnad og lav risiko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilsi Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Da styr vi unna den! Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.