Sjalabais Skrevet 28. oktober 2016 Skrevet 28. oktober 2016 Hei, jeg har hatt et par med Lowa Tibet GTX støvler i 13 år. Det har vært fantastiske sko. Tjukt, stabilt lær, god såle, veldig stabilt for anklene. Men nå er de helt utslitt. Hvilke sko kan sammenliknes med disse i dag? Jeg vil ha en kraftig såle, god støtte, og jeg må kunne gå i de i dagevis, selvsagt. Det har seg slik at jeg skal på weekendtur til Berlin om noen uker; lønner det seg å kjøpe slikt på Globetrotter eller den slags, eller er det like greit å handle i Norge? Siter
elgen Skrevet 28. oktober 2016 Skrevet 28. oktober 2016 Hei Du kan jo selv sjekke priser på Globetrotter hjemmesiden og tenke over valuta kursen. Lowa er meget bra støvler. Det er Meindl også - og det er mange modeller. Sjekk priser. Det pleier å være mye rimeligere i Tyskland, prøv hos Globetrotter. Da du selv skal reise er det ikke som netthandel med + moms og spedisjonsgebyr,når over 300 kr. Ta støvlene på på hjemreisen og lat som om du har travet Berlin og Harzen rundt med dem! Du har sjansen for et meget bra kjøp. Elgen Siter
Sjalabais Skrevet 8. november 2016 Forfatter Skrevet 8. november 2016 Da skal jeg se litt på det. Har tråkket ihjel en hel del forskjellige støvler, Meindl inkludert, men disse Lowa støvlene har rett og slett tålt mitt bruk. Finner ikke akkurat denne modellen, men om du har peiling på temaet tar jeg gjerne imot en anbefaling også. Det er ofte vanskelig å få oversikt over et marked man ikke er "inne" i. Siter
chrland Skrevet 9. november 2016 Skrevet 9. november 2016 Du kan købe den i DK hos friluftland.https://www.friluftsland.dk/vandrestoevler/lowa-tibet-gtx Siter
elgen Skrevet 9. november 2016 Skrevet 9. november 2016 Hei Nå var det Berlin du skulle til - ikke København. Sjekk Lowa Tibet hos Globetrotter ca. 260 eur. https://www.globetrotter.de/shop/lowa-tibet-ll-218015-dunkelbraun-schiefer/ Lowa er bra støvler, jeg har bare ikke brukt de. Elgen Siter
Sjalabais Skrevet 25. november 2016 Forfatter Skrevet 25. november 2016 Det viser seg at Komplett Fritid i Bodø har tilbud på alt i dag, og jeg fikk disse skoa til 2000kr + 100kr leveringsgebyr: https://komplettfritid.no/product/lowa-tibet-gtx-brunsort7 Spent nå! Det jeg egentlig ventet på Black Friday for var en Panasonic Lumiz FZ200 eller FZ300, men gode kameraer kommer jo aldri på tilbud. :S Siter
Rohtmhal Skrevet 2. januar 2017 Skrevet 2. januar 2017 Hei. Min erfaring er at det vil lønne seg å handle hos Globetrotter, med mindre en finner gode tilbud i Norge. Var innom Globetrotter i Dresden i desember for å prøve Lowa Tibet GTX, men de hadde kun Lowa Tibet LL. Selv bruker jeg for tiden Lowa Cevedale (kjøpt hos Globetrotter), som jeg er særdeles godt fornøyd med (både til tung sekk tur bortover og toppturer). Cevedale har jeg ikke sett til salgs i Norge. Siter
Sjalabais Skrevet 1. desember 2017 Forfatter Skrevet 1. desember 2017 Butikken i nord sendte feil størrelse for et år siden, så jeg er like langt. Har ennå ikke kjøpt nye sko. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.