ECX Torment Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Jeg er så heldig at min bedre halvdel har strikket ullvotter til meg, disse er nå tovet etter alle kunstens regler så da mangler bare vindvotter til å ha utenpå. Noen som har tips på gode vindvotter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anti Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 jeg liker bergans sine vindvotter veldig godt - litt smalere passform enn en del andre merker. Og de går langt opp på armen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pahatlem Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Jeg venter på disse i posten:http://borahgear.com/eventmitts.html Lav vekt, og verdens ledende membran -- eVent. Tror han tar $2 i frakt fra statene, og prisen ligger godt under tollgrensa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prebb Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 1 time siden, pahatlem skrev: Jeg venter på disse i posten:http://borahgear.com/eventmitts.html Lav vekt, og verdens ledende membran -- eVent. Tror han tar $2 i frakt fra statene, og prisen ligger godt under tollgrensa. Har du disse? De så litt korte ut, stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Hammer Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Jeg har et par Hestra skallvotter. Funker fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ECX Torment Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Takk for innspill. Sjekket borahgear linken @pahatlem, men synes dem så litt korte ut. Bergans sine ser litt hvassere ut, er det "Finse" dem heter @Anti? Finner ingen Hestra skallvott @Hammer - har du et navn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anti Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Bergans finse høres riktig ut ja - i bomull. De har også skallvotter i dermizax, samme passform, men litt kortere skaft. også kjempegode votter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
obro Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Lange votter med god stramming. Billig og bra. https://www.forsvarsbrukt.no/p-294-vindvotter-m99.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Hammer Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 10 timer siden, ECX Torment skrev: Takk for innspill. Sjekket borahgear linken @pahatlem, men synes dem så litt korte ut. Bergans sine ser litt hvassere ut, er det "Finse" dem heter @Anti? Finner ingen Hestra skallvott @Hammer - har du et navn? https://hestragloves.com/sport/en/gloves/alpine-racing/35111-pullover-mitt-man-woman/100/ Disse er det vel jeg har. Ser iallfall veldig lik ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Norrøna sine er gode. Bomull, solid stoff og går langt opp. Enkle å stramme med vottene på. De har litt mer solid stoff inni håndflatene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ECX Torment Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Forsvaret sine er et godt og billig innspill, skal ta på mine hjemmestrikkede og ta en tur i butikker og prøve mottatte tips. Takker atter for gode innspill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a_aa Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Den 23.10.2016 at 22.20, Prebb skrev: De så litt korte ut, stemmer det? Vel, jeg aner i hvert fall ikke Men jeg vet at Borah Gear lager stort sett hvert produkt etter at de har fått bestilling fra kunde - og kunden må gjerne komme med prisforespørsler på ønskede endringer/tillegg. John West er en serviceminded dude og det er normalt ikke særlig kostbart å få gjort noen småendringer. Jeg kjøpte en bivy av ham, og de småendringene jeg etterspurte var faktisk gratis. En tomme eller to med ekstra stoff kan sikkert bli noen dollar, men tviler på at det blir særlig mange. Ulempen med denne måten å gjøre ting på er jo at leveringstiden blir lang, fordelen er utvilsomt stor påvirkning og fleksibilitet i utformingen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prebb Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 8 timer siden, a_aa skrev: Vel, jeg aner i hvert fall ikke Men jeg vet at Borah Gear lager stort sett hvert produkt etter at de har fått bestilling fra kunde - og kunden må gjerne komme med prisforespørsler på ønskede endringer/tillegg. John West er en serviceminded dude og det er normalt ikke særlig kostbart å få gjort noen småendringer. Jeg kjøpte en bivy av ham, og de småendringene jeg etterspurte var faktisk gratis. En tomme eller to med ekstra stoff kan sikkert bli noen dollar, men tviler på at det blir særlig mange. Ulempen med denne måten å gjøre ting på er jo at leveringstiden blir lang, fordelen er utvilsomt stor påvirkning og fleksibilitet i utformingen. Jeg sendte mail å spurte. Endringen koster 20 dollar ekstra og 5 dollar i frakt til Europa. Jeg tror ikke han forstod helt hvorfor jeg spurte hvor lange de var. I følge han var størrelse medium ca 7 tommer fra tuppen av ringfinger til basen av håndflaten. Jeg går ut i fra at vottene er noe større enn dette, eller så blir de små for selv de minste karene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.