Populært innlegg Kajase Skrevet 19. oktober 2016 Populært innlegg Skrevet 19. oktober 2016 Jeg debuterer på fjellforum med en litt annerledes turrapport fra elgjakt i Troms. Jeg kastet meg ut i det ukjente å tok med meg elgbikkja å dro til Troms med det som da var en ukjente gjeng. Men som nå er blitt gode venner og de jeg ringer nå turgenet rasler. Livet kommer ikke -livet er, folkens:) Les den her: http://harvest.as/artikkel/jegerjente 12 Siter
Øyvind Joppe Gutierrez Lindheim Skrevet 19. oktober 2016 Skrevet 19. oktober 2016 Kjempe artikkel Ser gjerne fler fra deg 1 Siter
+Blaser Skrevet 19. oktober 2016 Skrevet 19. oktober 2016 Imponerende tiltakslyst ja! Du kan trøste deg med å frakte en elg ned fra høyfjellet er noe annent enn morro. I år så felte vi en okse på fjellet og det tok MANGE timer før vi fikk den ned til traktoren. 1 Siter
Kajase Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Skrevet 20. oktober 2016 10 timer siden, Blaser skrev: Imponerende tiltakslyst ja! Du kan trøste deg med å frakte en elg ned fra høyfjellet er noe annent enn morro. I år så felte vi en okse på fjellet og det tok MANGE timer før vi fikk den ned til traktoren. He he ja det virkelige slitet begynner jo når elgen er skutt. Året etter denne rapporten blei det elg på oss, men ikke så lang bæring. Men hører jo med litt slit og banning. Bilvei-jakt har vi nok av hjemme;) 1 Siter
Vandrefalk Skrevet 20. oktober 2016 Skrevet 20. oktober 2016 Gleden ved å jakte i et skikkelig villmarsområde slik du gjør her overskygger alt slitet med kjøttbæring! Siter
Kajase Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, Vandrefalk skrev: Gleden ved å jakte i et skikkelig villmarsområde slik du gjør her overskygger alt slitet med kjøttbæring! Så enig så enig.. Det er viktig å gjevnlig ha det litt vondt, å slite.. Altfor mye komfort i de fleste sin hverdag;) 1 Siter
AK74 Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 Koselig artikkel:-) Tøff du Hørtes ut som vel anvendte dager 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.