fjellfoto Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg har en Garmin 62s som jeg er fornøyd med og som jeg har lært å bruke. Men det er en ting jeg ikke får til. Når jeg skal laste inn ruta inn i Garmin Basecamp, er den siste turen slått sammen med alle de foregående turene, sånn at jeg må slette sporene fra de forrige turene slik at jeg bare har med min nye tur (de andre har jeg tatt inn tidligere og gitt eget navn). Det er denne ekstrajobben som jeg ønsker å unngå. Har prøvd før tur å opprette ny tur, men alltid så havner de nye turen sammen med ruta til de forrige turene. Det går bare en lang strek mellom den forrige turens siste punkt og den siste turens startpunkt, osv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjojor Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Om du går på sporstyrer og sletter gjeldende spor begynner den å tracke fra punktet du er på når du gjør det. Når du da lagrer turen når du er fremme er det kun de punktene fra sist du slettet gjeldene spor som blir med. Så idet du starter turen: Sporstyrer --> slett gjeldende spor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+rhammervik Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Så da sletter du alle lagrede spor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+PTG Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 18 minutter siden, rigotta skrev: Så da sletter du alle lagrede spor? nei, du sletter bare den aktive sporloggen. Tidligere lagrede spor vil ligge der med egne navn (dato e.l.). 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellfoto Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 Ok, tusen takk, skal prøve det på neste tur! Vil spare meg for mye ekstraarbeid! 13 timer siden, bjojor skrev: Om du går på sporstyrer og sletter gjeldende spor begynner den å tracke fra punktet du er på når du gjør det. Når du da lagrer turen når du er fremme er det kun de punktene fra sist du slettet gjeldene spor som blir med. Så idet du starter turen: Sporstyrer --> slett gjeldende spor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.