Odin Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Noen andre som er solbrent etter helga? Jeg går rundt med en X på ryggen etter bukseselene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andersno Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Odin skrev: Noen andre som er solbrent etter helga? Ja, er solbrent på halsen. Glemte at sist jeg var på tur i sola var det vinter og skjerfet var på. Brukte solfaktor i ansiktet og på hendene, men med sola fra siden ble halsen temmelig rød. Men jeg håper allikevel at finværet vedvarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hehe... begynner å komme seg nå etter lørdag. Smurte meg to ganger i ansiktet på fjellturen, glemte fullstendig av nakken og halsen.... Skjer hvert år dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Sol, sol kom igjen, solen er min beste venn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eaa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nei, faktisk ikke, sjøl etter 12 timer i sola over 2000 meter! Faktor 15 med to smøringer i løpet av dagen holdt faktisk, sjøl for mitt lysskye øgleskinn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg ble solbrent i panna. Solfaktor 60 ! (etterlatenskaper etter Nepalturen) Men slurvet vel med påføringen... Fordelen med å være solbrent er at det er deilig å smøre seg med kald Aloe Vera after-sun fra kjøleskapet Og så gir det jo så gode minner fra turen lenge etterpå Forresten er det noe som heter "Total sun-block". Da beholder man sin originale farve.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.