Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej,

Er på udkig efter en sovepose med centreret lynlås (lynlås i midten), da jeg sover på siden eller i hammock. 

Jeg har kigge på http://www.ddhammocks.com/product/dd-jura2-hammock-sleeping-bag i XL, som opfylder mine behov, men vægten på 2,1kg er 0,6kg for meget. 

Jeg er er 190cm høj, posen skal have en komforttemperatur rundt -3 til - 9, centreret lynlås og helst ikke veje meget over 1,5kg. Nogle bud på et godt valg?

Men venlig hilsen

Christian

Annonse
Skrevet

Posen fra Mountain Hardwear skal helt sikkert på listen over poser, som jeg skal tjekke mere ud.
Har også kigge på Robens Pamir 500, prisen er fin, men kan ikke finde nogle test eller anmeldelser.

Hvordan bruger jeg rabatten som
fjellforum-medlem?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.