nem Skrevet 27. september 2016 Skrevet 27. september 2016 Jeg bestillte ny sovepose derfra under salget nå men denne var ikke på lager. Fikk en automatisk forespørsel på epost om jeg ville vente eller avbestille varen og der valgte jeg å vente siden det stod på siden at forventet levering var 1-2 uker. Nå har det gått litt over 3 uker og jeg har ikke hørt noen ting, vanlig eller uflaks? Siter
whistler Skrevet 27. september 2016 Skrevet 27. september 2016 Jeg har bare gode erfaringer med Fjellsport så lenge varen er på lager. Er det bestillingsvare tar det ofte (for) lang tid. Ta kontakt med dem og sjekk status Siter
pahatlem Skrevet 27. september 2016 Skrevet 27. september 2016 Fjellsport er vel den mest velrenommerte nettbutikken her på forumet, og har affiliatesamarbeid med fjellforum. Dette høres nok ut som litt "uflaks" , samtidig som 1-2 uker omsatt til 3 uker vel ikke er noe sjokkerende tillitsbrudd heller, kanskje... 1 Siter
steingrd Skrevet 27. september 2016 Skrevet 27. september 2016 Jeg har også bare hatt gode erfaringer med Fjellsport. Det virker som de fleste nettbutikker dog sliter litt med å holde kommunikasjonen med kunde når varene ikke er på lager, her kan de fleste forbedre seg. Som de andre sier, ta kontakt med dem, de har alltid vært veldig serviceinnstilte og behjelpelige, har kun gode erfaringer. Siter
Per Fredrik Skrevet 27. september 2016 Skrevet 27. september 2016 Veldig god erfaring med Fjellsport. Gode priser, stort vareutvalg og rask levering. Ikke sitt og vent, ta kontakt så løser det seg. Siter
nem Skrevet 27. september 2016 Forfatter Skrevet 27. september 2016 Beklager litt seint svar, lang dag idag.. Jeg fikk en leveringsbekreftelse på mail istad så alt er i sin skjønneste orden Takker uansett for tilbakemeldinger, jeg hadde inntrykk av at siden var seriøs, og det inntrykket har ikke forandret seg selv om det tok litt tid for de å få inn varen jeg hadde bestillt. Ville sjekke her før jeg eventuelt tok kontakt med de men det slipper jeg nå Takk igjen! Siter
Adrgha Skrevet 27. september 2016 Skrevet 27. september 2016 Fjellsport sliter med korrekt visning av lagerbeholdning på den nye nettsiden deres. Varer som det står er på lager er ofte ikke det allikevel, og jeg har flere eksempler på det den siste tida. Fikk bekreftet per e-post i dag at de jobber med feilen. Med det sagt er jeg utrolig fornøyd med Fjellsport ellers. Har brukt rimelig store summer der de siste årene, og både priser og service har vært helt upåklagelig. 1 Siter
Gjest Skrevet 5. oktober 2016 Skrevet 5. oktober 2016 Har opplevd at det er vanskelig å reklamere på produkter kjøpt hos fjellsport. Siter
Kjell Iver Skrevet 5. oktober 2016 Skrevet 5. oktober 2016 5 minutter siden, SisRomssaNieida skrev: Har opplevd at det er vanskelig å reklamere på produkter kjøpt hos fjellsport. Jeg har i grunnen motsatt erfaring, men det er jo ofte forskjellige meninger. Kan du forklare litt nærmere fra din reklamasjonssak? Siter
+zimwalker Skrevet 5. oktober 2016 Skrevet 5. oktober 2016 Den 27.9.2016 at 17.30, Adrgha skrev: Fjellsport sliter med korrekt visning av lagerbeholdning på den nye nettsiden deres. Varer som det står er på lager er ofte ikke det allikevel, og jeg har flere eksempler på det den siste tida. Fikk bekreftet per e-post i dag at de jobber med feilen.. Det forklarer jo noe. Har registrert at de ved salg senere tid har listet varer på sidene for salget som ikke finnes på lager og heller ikke kan bestilles når du klikker deg inn på varen. Da oppleves det jo som en form for juks at de "skryter" av å ha satt ned prisen på varer de faktisk ikke kan levere. 2 Siter
josteink Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 Kun god erfaring men har heller ikkje hatt noko reklamasjoner, og det er jo då ein får testa servicen. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 Fjellsport er etter min mening den beste nettbutikken for oss frilufts-entusiaster. De har har topp produkter, et stort varesortiment, topp servicekvalitet og leveringssikkerhet. Sist men ikke minst er de meget gode på reklamasjoner. Det siste skiller de gode fra de dårlige. Siter
Gjest Landsem Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 Jeg tror de har et aldri så lite kommunikasjonsproblem. Svarer konsekvent ikke på henvendelser. Siter
+Hammer Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 3 minutter siden, Landsem skrev: Jeg tror de har et aldri så lite kommunikasjonsproblem. Svarer konsekvent ikke på henvendelser. Ta en tlf. du. Min erfaring er at de kjapt svarer på slike henvendelser. Mail (om det er det har tatt kontakt med) er du aldri 100% sikker på at kommer fram uansett. Og mail kan fort bli "forlagt" om noe dukker opp i det man mottar mailen. Siter
Adrgha Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 Send dem melding på Facebook, om du har det. Der svarer de mye, mye kjappere. Har fått bedre hjelp der også. Siter
Gjest Landsem Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 5 timer siden, Hammer skrev: Ta en tlf. du. Min erfaring er at de kjapt svarer på slike henvendelser. Mail (om det er det har tatt kontakt med) er du aldri 100% sikker på at kommer fram uansett. Og mail kan fort bli "forlagt" om noe dukker opp i det man mottar mailen. Ble handel et annet sted. Tror fjellsport har blitt for store nå. Siter
Veidemannsblod Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 Jeg har hatt to reklamasjoner mot Fjellsport. Begge gjaldt oppblåsbare liggeunderlag. Det første (Exped Downmat Winterlite) delaminerte, mens det andre som var erstatningsunderlaget jeg fikk (Therm-a-rest Neoair Xtherm) hadde lekkasje i ventilen). Måtte naturligvis reklamere på dette også. Det virket som det hadde vært åpnet på forhånd når jeg fikk det. Uansett håndterte Fjellsport begge reklamasjonene raskt og greit via mailkorrespondanse og bildedokumentasjon. Ingenting å utsette på kundeservicen! Frøkena mi og jeg har handla en del hos Fjellsport, og jeg tror vi begge kan konkludere med at de er veldig seriøse og flinke i det de holder på med. De har blitt store, og det er ikke uten grunn. Siter
jan_o2 Skrevet 12. november 2016 Skrevet 12. november 2016 Har handlet endel der. Bare gode erfaringer. Får kjapt svar og god hjelp på epost når det trengs. Såfremt varen er på lager kommer den stort sett umiddelbart. Levering dagen etter bestilling har eg i grunnen aldri opplevd noen andre steder enn hos Fjellsport.no...... Om de ikke har alt på lager får eg valg om å avbestille, få alt levert samlet eller få de i to eller flere pakker. Ved behov for bytting har de sendt ferdig frankert oblat til å klistre på varen som skal i retur. Stort sett Fjellsport.no og VPG.no til den slags.... Siter
HegeJohnsen Skrevet 13. november 2016 Skrevet 13. november 2016 Den 27. september 2016 at 7.54, nem skrev: Jeg bestillte ny sovepose derfra under salget nå men denne var ikke på lager. Fikk en automatisk forespørsel på epost om jeg ville vente eller avbestille varen og der valgte jeg å vente siden det stod på siden at forventet levering var 1-2 uker. Nå har det gått litt over 3 uker og jeg har ikke hørt noen ting, vanlig eller uflaks? Samme skjedde meg med et par fjellsko. Sendte dem en mail og purret og fikk da svar ganske kjapt om st de var utsolgt fra produsent. Første gang jeg ikke har vært 100% fornøyd med fjellsport, så håper ikke dette indikerer en slappere service fremover. Siter
CarlHenrik Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 Bestilte fra fjellsport for en stund siden. Ryddig og rask levering, helt til jeg så at ordrebekreftelsen til en annen kunde var kommet med i sendingen min. 1 Siter
Thomas E Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 For å forsøke å motvirke "de som klager skriker høyest"-syndromet vil jeg bare igjen berømme Fjellsport for nok en god kjøpsopplevelse. Bestilte pulk + tilbehør som ikke var på lager. Fikk kjapp tilbakemelding om forventet levering og om jeg ønsket å få tilsendt lagervarene med en gang (uten tillegg i pris). Forventet levering var i starten/midten av desember og varene ble nå nettopp sendt alle sammen. Siter
+David S. Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 Enig med Nimrad, alltid hatt gode opplevelser med Fjellsport. Men jeg har ikke hatt noen problemer enda, så jeg har ikke fått testet kundeservicen deres. Siter
Omnilite Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 (endret) Jeg tester nå 365 dagers åpent kjøp, har en retursending i posten etter 360 dager.. Har vært feil sømfeil på et produkt, fikk nytt ved å sende bilde. Ved utydlig beskrivelse/misvisende bilde av et produkt fikk jeg avslag. Når ikke Åsnes ville innvilge reklamasjon på ødelagt foring på kortfellfeste skulle de reparere skiene (Ingstad). Riktignok rotet de bort foringen de hadde fått av Åsnes (de byttet lokaler i den perioden) så det gikk litt lang tid (var sommer så det var ikke så farlig). Men da fikk jeg nye ski av de i stedet som plaster på såret. Siden jeg hadde montert bindingene med Quiver Killer, kunne de ikke få montert bindingene ferdig, kun borre hullene. Men jeg fikk tilsendt de gamle skiene sammen med de nye. Da kontaktet jeg Åsnes, de sendte meg en foring og jeg reparerte skiene selv.. Så plutselig hadde jeg 2 par. Når jeg attpåtil kjøpte det opprinnelige paret for halv pris så har jeg ingen ting å klage på:-) Så jeg er fornøyd med Fjellsport, og de er sikkert fornøyd med meg, fordi jeg har handlet der en god del.. Endret 23. november 2016 av Omnilite Siter
+zimwalker Skrevet 24. november 2016 Skrevet 24. november 2016 Mye reklame for Fjellsport.no her. De får få litt til da. Har vært reg. som kunde hos Supersport.no. Fikk mail fra dem i dag som sier at 1.nov slo Supersport.no og Fjellsport AS seg sammen. Det bør jo føre til enda mer utvalg hos Fjellsport som vi kan bruke rabattkoden på. Registrerer samtidig at Fjellsport deler ut 25% rabattkoder til div. blad-abonnenter, mens vi her på forumet "bare" får 20% Siter
Omnilite Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 Ny oppdatering, 365 dagers åpent kjøp fungerer det. Sendte et produkt tilbake etter 360 dager, penger refundert på konto uten annet spørsmål enn kontonummeret. På min siste ordre manglet en vare i forsendelsen, det var egentlig bare en liten "fillevare" jeg la inn for å verifisere om rab.koden fungerte på ordinær pris, siden det jeg egentlig kjøpte var på salg. Så den helt store betydningen hadde det ikke.. Sendte en mail og noen få dager senere lå varen i posten. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.