svingen Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 (endret) tenkte og lage snø hule i år igjen med junior og flere i klassa og som har lyst og bli med til junior (som nå går i 2 klasse) ble veldig fin tur her sist år men er noe langt og reise,er det andre steder i nærheten av Oslo som er mulig og reise til som er "garantert" snø i disse varme tider vi har? eller er det kun finse som er sikkert? bo i nittedal (15 min fra oslo) Endret 25. september 2016 av svingen Siter
haugoy Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Norefjell er en gammel klassiker. Kort vei fra toppen av skitrekket. Siter
elgen Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Hei Norefjell vet jeg om plasser normalt med passende snømengde og snøfonn. Men blir vi velsignet med en snørik vinter er det jo mulig i Nordmarka? For noen vintre siden hadde jeg fin snøhule for enden av terrassen i hagen forholdsvis tett på Marka! Hilsen elgen Siter
eirikw Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 Med unntak av ett år har jeg gravd snøhule på Blefjell hvert år de siste 15 årene. Korteste anmarsj til en rimelig sikker fonn mener jeg er på Løkemyrene rett inn for heistoppen på Fagerfjell. Jeg har pleid å grave hula i ovegangen februar /mars. EirikW Siter
Johan2000 Skrevet 26. september 2016 Skrevet 26. september 2016 Vikerfjell brukar ha drivor av snø tidigt. Kort att gå från parkering. Siter
+PTG Skrevet 27. september 2016 Skrevet 27. september 2016 Sjusjøen, nordøstre helling av Lunkefjell benyttes årlig av Røde Kors m.fl. til snøhuler. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.