Gå til innhold
  • Bli medlem

Snøhule nærmeste oslo?


svingen

Anbefalte innlegg

tenkte og lage snø hule i år igjen med junior og flere i klassa og som har lyst og bli med til junior (som nå går i 2 klasse) ble  veldig fin tur her sist år men er noe langt og reise,er det andre steder i nærheten av Oslo som er mulig og reise til som er "garantert" snø i disse varme tider vi har? eller er det kun finse som er sikkert?

bo i nittedal (15 min fra oslo)

 

 

Endret av svingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Norefjell vet jeg om plasser normalt med passende snømengde og snøfonn. Men blir vi velsignet med en snørik vinter er det jo mulig i Nordmarka?

For noen vintre siden hadde jeg fin snøhule for enden av terrassen i hagen forholdsvis tett på Marka!

Hilsen elgen

13032011172.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med unntak av ett år har jeg gravd snøhule på Blefjell hvert år de siste 15 årene.

Korteste anmarsj til en rimelig sikker fonn mener jeg er på Løkemyrene rett inn for heistoppen på Fagerfjell. Jeg har pleid å grave hula i ovegangen februar /mars.

EirikW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.