Miamaria Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Teltposer, ja. Exped orion-teltet hadde en praktisk pose som kunne strammes godt. Disse Hillebergposene som kun har snøring i enden liker jeg ikke i det hele tatt. Er det noe sted man får kjøpt løse poser som kan egne seg bedre, som det er mulighet til komprimering på? Det er ikke om å gjøre å få den minst mulig, men det er greit å få klemt ut helt overflødig luft uten at den slipper det inn igjen alt for lett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Anund Wigen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Fine i kajakk http://www.outnorth.no/exped/waterproof-compression-bag#RubyRed 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamaria Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 😂😂😂 Det der er jo favorittposene mine, som jeg har et lustusen av. Tenkte ikke på at de kunne brukes til teltpose også. Men jeg tror kanskje ingen av dem er lange nok til å få stengene nedi? (Det anser jeg risikosport. Er ikke alt i samme pose så blir noe en eller annen gang hjemme. Så det er utenfor mitt HMS-system, he he.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamaria Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 Large-posen ser ut til å kunne være stor nok. Jeg har bare de to minste fra før, så den tenkte jeg heller ikke på. Da kan det være verdt et forsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larserikm Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Takk for tipset - disse ser jo knall ut! Har nettopp kjøpt et brukt MSR Hubba Hubba-telt og trenger en pose som erstatning for den ødelagte ikke-komprimerende posen den kom i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamaria Skrevet 23. september 2016 Forfatter Del Skrevet 23. september 2016 De er knall. Særlig for kajakkpadlere er det supert med poser som komprimeres sånn at de blir smale og avlange, framfor en firkantklump. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Anund Wigen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Bruker den minste til sovepose og L til telt. Veldig fornøyd! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.