uppis Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg ser Paracord armbånd overalt i butikker jeg er i, og det rykker alltid litt i kjøpemuskelen. Men jeg har alltid besinnet meg, fordi jeg aldri har hatt bruk for noe sånt. Har alltid med meg noen meter tynn paracord på tur. Men armbånd?! Er det noen som har dette, og har fått bruk for det? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prebb Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Ofte brukes det altfor tjukk tråd også. Har de tenkt at du skal klatre i denne snoren eller? Jeg har bare med meg et lett snøre når jeg går på tur jeg. Det brukes storts ett kun som klessnor, ekstra barduner eller tilsvarende. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Grimner Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Laget et par med instruksjon fra videoer på YouTube. Artig, men hadde ikke drømt om å kjøpe det. Grei måte å ha med litt ekstra tau. Neppe overlegent samme mengde tau i sekken. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.