ViktorS Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 På jakt etter ny fjellsko nå. En vanntett sko med litt høyde på. Ikke fordi jeg trenger sykt mye stabilitet, men fordi det blir mye vassing over elver og i myrer for å komme fram til fiskeplasser:) har sett på crispi skarven og hanwag tatra og alaska. Disse er jo ikke av de høyeste modellene, men lurer på om de kanskje holder. Se jo at begge leverandører leverer enda høyere sko, men er usikker på hvor langt opp på slaftet de faktisk er vanntett... vil i utgangspunktet ha både lette og solide sko om tåler en del juling, men skjønner jo at jeg ikke kan få begge delene:) til mindre våte turer bruker jeg lave salomon gtx-sko som jeg er kanonfornøyd med:) noen tanker/tips?:) Siter
Anders_G Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 Hva med de nye jaktskoene til alfa? Jeg kan ikke si noe om dem annet enn at de ser spennende ut: https://www.alfa.no/shop/jaktstovler/a-p-s/bukk-a-p-s-m Siter
tklami Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 Crispi modellen er jeg veldig fornøyd med, Den er litt høyere enn endel av de andre halvhøye fjellskoene på markedet. Den jakt varianten av den har jeg aldri sett på så vet ikke hvor høyt opp den er vanntett Siter
qwer993 Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 Twistar skrev (På 19.9.2016 den 7.03): Hva med de nye jaktskoene til alfa? Jeg kan ikke si noe om dem annet enn at de ser spennende ut: https://www.alfa.no/shop/jaktstovler/a-p-s/bukk-a-p-s-m Ekspander En erfaring her: 1 Siter
+Krankman Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 Jaktkompisen min har hatt Bukk noen uker nå og er knallfornøyd. Han sier at de er lette på foten med sine 700g, og gir god støtte til ankelen. Svært fornøyd så langt. Selv kjøpte jeg meg nettopp Alfa Walk King på G-Sport til godprisen 1500,- og er fornøyd med dem etter et par korte testturer. Siter
Tutto Skrevet 28. september 2016 Skrevet 28. september 2016 Crispi skarven er skikkelige gode, jeg er selv stor fornøyd med dem, men prøv crispi Kongsvold også, de er enda litt høyere og er vanntette helt opp. Føles ganske lik på foten som skarven. 2799,- på XXL Siter
Lompa Skrevet 29. september 2016 Skrevet 29. september 2016 Har ikke erfaring med denne, men så den i butikken og likte den. Vet ikke noe om soliditet.. https://www.xxl.no/viking-stryn-gtx-jaktstovel-unisex/p/1115139_1_style Siter
Veidemannsblod Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Alfa Bever Dynamic. Fjerde paret mitt i Bever-serien nå, etter at jeg har slitt ut tre par med knallhard bruk i mange år. Jævlig godt grep, god ankelstøtte. Vanntette, og sitter godt på min fot. Trygt valg. Siter
Tutto Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 Nordhauk skrev (På 2.10.2016 den 20.42): Alfa Bever Dynamic. Fjerde paret mitt i Bever-serien nå, etter at jeg har slitt ut tre par med knallhard bruk i mange år. Jævlig godt grep, god ankelstøtte. Vanntette, og sitter godt på min fot. Trygt valg. Ekspander Har ett pr alfa bever pro advanced som ikke helt passer inn i det du skriver angående jævlig godt grep. De er rett og slett veldig glatte. Skoene er en måned gamel og er brukt 3 mil ca. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.