zupertramp Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 Denne stangen består som kjent av mange ledd. Et av disse leddene er svært kort (en fot ?). Er det slik at dette leddet skal erstatte et av de lengre leddene, slik at man får en kortere stang ? Jeg hadde i utgangspunktet inntrykk av at det korte leddet kom i tillegg til alle de andre leddene, og at dette dermed skulle gjøre stangen lengre ( en fot). Men dette går ikke på min stang. En avklaring mottas med stor takk Siter
Jan Erik Hansen Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 Det er to alternative ledd som benyttes over holken, avhengig av hvilken lengde som ønskes. F.eks 8 fot stang med det korteste, eller 9 fot med det lengste leddet. Så det korte leddet er for å få en "kortere stang". 1 Siter
zupertramp Skrevet 14. september 2016 Forfatter Skrevet 14. september 2016 Så flott ! Da er min stang komplett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.