Sovjetunionen Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Skrevet 25. januar 2017 Omnilite skrev (På 23.1.2017 den 18.19): Det er nye ski og ikke halvfabrikat du har kjøpt. Ekspander Stemmer det, det eneste som kan ansees som halvferdig i denne sammenhengen her er nok vitsene dine @omnilite 😂 Lompa skrev (På 23.1.2017 den 22.52): Det er ikke nødvendig å kjøpe prepp til 500. En halvtime på youtube så har du kunnskapen du trenger. Kjøp en billig standardglider (kan til og med bruke stearinlys) og varm inn i sålen. (Strykejernet på lav varme med et bakepapir mellom funker også..). Man må ha en plastsikling for å dra voksen av igjen. Det er mulig å bruke den svarte plastskrapa som ligger oppi klisterboksene, men en litt hardere sikling er en fordel.. Ekspander Takk, knallbra! Får brukt terassen til noe fornuftig også da graham skrev (På 23.1.2017 den 18.23): Jeg har brukt å få gliding av nye ski gratis i butikk når jeg spør om det ved kjøp. Ekspander Siden jeg fikk skiene til ekstremt lav pris så følte jeg ikke at jeg hadde så mye å slå i bordet med, men det ville vært naturlig med gratis prepp ja. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.