Eikenes Skrevet 5. september 2016 Skrevet 5. september 2016 Forsøkte søkefunksjonen, fant ikke noe relevant. Er det noen som har erfaring med tretelt? F.eks av typen https://speider-sport.no/tentsile-stingray-tretelt.html. Og er det eventuelt noen i området Østfold/omegn som kunne tenke seg å låne meg en slik en natt i løpet av høsten?? Siter
Anders_G Skrevet 5. september 2016 Skrevet 5. september 2016 Vi har en slik, det er jo veldig gøy og man ligger fint i den. Teltet er selvfølgelig for tungt til å bære med seg, men på kortere turer eller kanoturer så passer det ypperlig. Kan være litt vanskelig å sette opp i starten, men det går seg til etterhvert. Vil si at kvaliteten på teltet er bra, men det har lett for å bli en del kondens da det er litt dårlig lufting. Alt i alt er bra telt, men med noe snevert bruksområde. 1 Siter
elgen Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 Ha ha, Da jeg så overskriften trodde jeg først at det var en slags spikertelt!😀 Hilsen Elgen 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.