Gå til innhold
  • Bli medlem

Vandretur Aurlandsdalen til Frønningen

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Takker for fin rapport fra nok et område jeg aldri har vært på fottur i. Ser virkelig flott ut. Lit spørsmål til slutt: Er det en grønlandshund du har med deg?

Skrevet

Heisann. Det er ein Siberian husky. Håper turrapporten inspirerar til turar inn i området, ikkje mykje DNT merka ruter inne idesse fjelli.

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Har i årevis hatt Frønningen på "to-do"-lista, og der er den fortsatt! Fin rapport! Håper å få en tur dit til sommeren. Jeg lurer på hvor langt det er mulig å sykle innover anleggsvegen fra Aurlandsfjellet mot Kolaren, da tenker jeg ikke på sti-sykling men mer på traktorveg-standard uten for mye stein og humper/dumper. Er stien ned mot Storevatnet og over mot Frønningen grei å følge (god sti?).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.