Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Kjøpte en i september. Stort sett fornøyd. Ror-wiren strakk seg etter en del bruk, såpass at jeg ikke fikk nok utslag på roret (skinnen gikk ikke lenger). Så den måtte jeg fikse ved å kutte av noen cm (dette er min første kajakk, så jeg lurer på om dette er vanlig). Lurer på å bytte til at tau slik det er på bl.a. Hasle-kajakkene. Inbiller meg at det i alle fall er letter å fikse i felt. Det som plager meg mest nå, er at det er vanskelig å justere pedalene i rom sjø (etter en stund er det godt å kunne endre litt på sittestillingen).

Skrevet

Så på den her om dagen.

Selgeren på Eian Fritid sa da at hun heller ville anbefale Dagger - Exodus (samme pris) pga kvalitet og finish.

Hun nevnte bl.a. at ror systemet var en svakhet på kajakken.

De hadde solgt mange av denne kajakken, men etter at den hadde steget i pris så var salget gått ned. Den hadde vistnok solgt mye på pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.