Renate Fredriksen Skrevet 19. august 2016 Skrevet 19. august 2016 Har noen prøvd å tørke cottage cheese? Har planer om pannebrød på ukestur i Jotunheimen, men kan ikke spise mel. Brødmaten min består av litt havregryn, egg, cottagecheese, fiberhusk. Stort sett. Noen erfaringer? Hadde vært deilig med ferskt brød til frokost! Siter
Gittiamo Skrevet 19. august 2016 Skrevet 19. august 2016 Hva med heller mikse cottage cheese med havregryn? Jeg baker disse og de er knallgode med brie og syltetøy. De blir veldig saftige og er fine til tur. Ikke det du spurte om men håper det var greit å dele allikevel 2 Siter
Tessatroll Skrevet 19. august 2016 Skrevet 19. august 2016 1 time siden, Gittiamo skrev: Hva med heller mikse cottage cheese med havregryn? Jeg baker disse og de er knallgode med brie og syltetøy. De blir veldig saftige og er fine til tur. Ikke det du spurte om men håper det var greit å dele allikevel Desse skal prøvast! 1 Siter
Renate Fredriksen Skrevet 19. august 2016 Forfatter Skrevet 19. august 2016 Jeg lager ca sånne hjemme, men har lyst å spare vekt+ ferskt brød;) Siter
Renate Fredriksen Skrevet 19. august 2016 Forfatter Skrevet 19. august 2016 Oppskriften jeg bruker: 200g cc 2egg 160g havremel(havregryn i blender) 80g havregryn 2ssfiberhusk 1ts bakepulver salt 2dl vann 180gr. 40 min. Denne oppskriften gir 8 rundstykker. Prøver å finne en måte å lage de porsjonsvis, i panne, mest mulig tørt 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.