Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker kun alikalske og Litiumbatterier, pga effekten.  Jeg vet ikke om noen kjenner seg igjen, men jeg hadde hvert fall mange ganger problemer med å huske hvilket batteri som var friskt og hvilke som var utbrukt. 

For å bøte på dette merker jeg det tomme batteriet straks jeg tar et ut med en tusj på minuspolen.  Jeg er nå streng mot meg selv og klarer å gjennom føre det.

20160819_090509 (640x480).jpg 

Ute på tur legger jeg brukte i en egen plastpose som er merket "for brukte batterier" i form av en tusjring

Annonse
Skrevet
45 minutter siden, Bamsemums skrev:

Rundt  kamerabatteriene bruker jeg røde eller grønne strikker. Da vet jeg hvilke som må lades/er ladet.

Jeg har også brukt strikk, men strikk ryker, mens tusj holder.

Skrevet

Det stemmer at strikkene må byttes ut innimellom , men en pose strikk inneholder vel > 100 strikk .

Ikke så gunstig å tusje på polene på oppladbare batteripakker ....:angel:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.