Kjell Iver Skrevet 18. august 2016 Skrevet 18. august 2016 Jeg fikk klipe i et Sea to summit liggeunderlag i en butikk her - og jeg mener det så veldig spennende ut. Er det noen som har erfaringer med disse underlagene? Lenke til fjellsport sitt produkt https://www.fjellsport.no/sea-to-summit-comfort-light-isolert-liggeunderlag-lang.html?___store=fjellsport_no_nb&nosto=nosto-page-product1 Reklamevideo: Siter
+lars p Skrevet 18. august 2016 Skrevet 18. august 2016 Testet det gule i samme serie og som har samme ytterstoff. Det bråker rett og slett grusomt mye ! Men liggekomfort er meget bra. Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 Jeg har prøvd denne modellen noen ganger i år. Er godt fornøyd og virker solid. Spennende konstruksjon. Sover like godt på dette som på Therm-a-Rest Neoair Xlite LW som jeg som regel har med på tur. Er ikke plaget med lyd fra underlaget. Siter
Gjest Mareng Skrevet 31. mai 2017 Skrevet 31. mai 2017 Noen som har erfaringer med Comfort plus insulated? Er det mer behagelig enn exped 9 cm? Siter
whistler Skrevet 31. mai 2017 Skrevet 31. mai 2017 4 timer siden, Mareng skrev: Noen som har erfaringer med Comfort plus insulated? Er det mer behagelig enn exped 9 cm? Sea to Summit underlagene er ikke mer komfortable enn Exped. Du får ikke noe mer komfortabelt enn Exped 9cm.. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.