Gå til innhold
  • Bli medlem

Bomtur mot Gråhøe i Reinheimen, 29. april 2006


Torgeir

Anbefalte innlegg

Annonse

Shit happens! :(

Men du gir deg vel ikke med dette?

Kanskje vi skulle gjøre et felles framstøt? (sjøl om jeg ikke akkurat er kjent for å dra med meg blå værvinduer! :( )

Jeg er særs hypp på Gråhø, og tenker ta turen snarlig...

Sjøl kunne jeg tenkt meg turen inn fra Lordalen, eller aller helst ruta Even brukte inn fra nord

(http://www.fjellforum.com/viewtopic.php?t=5083), da det hadde vært spennende å sett Dordihølet.

Ellers så forbereder jeg et nytt "sjekketriks" mot værguden i Hestbrepiggene... 8)

Ka du tru? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøl kunne jeg tenkt meg turen inn fra Lordalen, eller aller helst ruta Even brukte inn fra nord

(http://www.fjellforum.com/viewtopic.php?t=5083), da det hadde vært spennende å sett Dordihølet.

Dordiholet kan du se uansett, for det er jo ikke forbudt å gå litt overtoppen ned i nordflanken, dersom du kommer fra sørøst/øst. Husker vår Gråhøtur for 3 år siden, fra Billingen, nattur til soloppgang som aldri kom (vi snakket om det på Besshø-turen), men turen i seg selv var topp, og det er flotte nedkjøringer nesten uavbrutt helt til bilen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg utsetter Gråhø på ubestemt tid nå, eaa... Programmet er litt tett de nærmeste helgene, og jeg tviler på at det blir mulig å gå på ski i den nedre delen der særlig lenge. Etter 17. mai må du helt sikkert bære skiene til godt over setrene på Billingen. Kanskje greiere på den andre kanten, men skal du til Gråhø bør du aksjonere raskt :P

Prøver igjen en annen gang, trolig litt tidligere på året i 2007. Bli gjerne med da, hvis du ikke får tatt den i år :)

Fremover nå blir det sykkeltrening, padletrening, sykkelritt, 7-fjellstur, konserter og fyll her borte i vest :) Men kanskje noen jotunturer også, mot slutten av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.