NjålBF Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Heisan, Jeg har nettopp lest Ekspedisjonshåndboka av Børge Ousland og syntes det var en utrolig bra bok med mange fine tips og råd og vil virkelig anbefale og lese den om man ikke har gjort det Noen andre som har lest denne å som har noen tanker om den? Lurte også på om noen har lignende bøker og anbefale? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Leser den for andre gang nå. Mye gode tips og triks her. En del er "overkill" til mitt turliv, men veldig mye interessant å snappe opp her og der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NjålBF Skrevet 16. august 2016 Forfatter Del Skrevet 16. august 2016 Føler den er skrevet for de mer ekstreme turene ja, men det er fortsatt mye vi litt mindre "ekstreme" kan ta lærdom av 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turisten Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Ousland finnes i bokhylla mi, ja. Kan også anbefale "Vinter uten nåde" Dette er en dag-til-dag skildring av Ouslands tur til Nordpolen sammen med sveitseren Mike Horn. Innimellom finnes noen utstyrsvurderinger, og generelle betraktninger rundt turen. Litt i overkant for en "helgeekspedisjonist", men like fullt interessant lesning! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torodd Kristoffersen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Jeg har kjøpt boka. Men har ikke lest den enda bare små blad i den men det virker som det er en god bok 📖 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli2501 Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Vet dette er en gammel tråd, men er det noen av dere som selger denne boken? Vanskelig å få tak i. Kan betale mer en hva den koster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famjsv Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 alli2501 skrev (6 timer siden): Kan betale mer en hva den koster Hvor mye er du villig til å betale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli2501 Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Fant den på ousland sine sider. Kom ikke opp på google søk, men om du går inn på ousland sine hjemmesider fins den der! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Blindgjenger Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 alli2501 skrev (1 time siden): Fant den på ousland sine sider. Kom ikke opp på google søk, men om du går inn på ousland sine hjemmesider fins den der! Takk for tipset. Lenke her om noen skulle trenge det: https://no.ousland.no/shop 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Marius Engelsen Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Biblioteket har den. Jeg har lånt den to ganger. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jambalaya Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 til salgs på bookis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småvill Skrevet 16. desember 2022 Del Skrevet 16. desember 2022 Noen som har denne til salgs? Utsolgt over alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Marius Engelsen Skrevet 16. desember 2022 Del Skrevet 16. desember 2022 Småvill skrev (2 minutter siden): Noen som har denne til salgs? Utsolgt over alt. Biblioteket om du ikke får tak i 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wille Skrevet 17. desember 2022 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) Jeg har ikke lest den. Er det noe som stikker ut som spesielt minneverdig eller verdifullt for dere? Derimot har jeg lest deler av utstyrslisten til Nansen sin reise over Grønnland. Jeg tror den er lett tilgjengelig på biblioteker. Det var interessant hvordan mye av hans prioritering og tanker ikke er så langt unna det samme via må forholde oss til i dag, som å holde vekt nede og valg av klær av ulike stoffer. På den andre hånden, så var det andre ting er helt uaktuelle problemstillinger, som å sove 4 personer i en pose. Endret 17. desember 2022 av Wille 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theaa Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 Hei, jeg er interessert i å kjøpe Ekspedisjonshåndboken. Er noen villig til å selge meg den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.