Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Trollveggen dri3 vs goretex


A-nala

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vurderer den Norrøna Trollveggen goretex eller den dri3 men lurer på kvaliteten på begge de typene?

Jeg har i dag den Norrøna Dovre og den har jeg hatt nå i 7 år og nå skal den få begynne å pansjonere seg pga ikke lenger holder meg tørr men må si att den er jeg SVÆRT fornøyd med.

Når jeg nå skal invistere i ny bukse så ønsker jeg holdbarhet så lenge som mulig. Som bruksområde så blir det både friluftsliv, jakt og ski. Skal tåle att jeg sitter på kne litt og skal tåle att greiner kan komme og skrape på lår og knær. Men ikke minst så skal den holde meg tørr i regnvær og snø.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte mitt første dri3 plagg denne sommeren. En bitihorn dri3 bukse, denne holdt meg tørr og fin gjennom 3 uker på fjellet der 2 av dem hadde regn vær dag. Buksa ble slitt nederst på innsiden, i den kanalen som inneholder innstrammingen nederst, men dette tror jeg er fordi dette er en relativt lett bukse.

En annen ting som er verdt å nevne er at innstrammingen på det ene benet røyk etter en dagstur da buksa var helt ny. Dette syns jeg er dårlig, men Norrøna fiksa det selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.