Christian Grau Skrevet 9. august 2016 Skrevet 9. august 2016 Min kone skal køre birken i 17. Hun har kørt Vasa de sidste par år, hvor hun har fået fikset ski, med kuzmin teknikken ved løbet. Nu efterlyser/leder vi efter en shop i enten Oslo eller Lillehammer, som præparerer ski med hjælp af Kuxminteknikken. Kan I hjælpe? De bedste hilsener Grau Siter
borgern Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 Er en del skiløpere i Norge som har brukt Kuzmin teknikken men så vidt jeg vet er det ikke utbredt blant sportsbutikkene i Norge. I sverige tilbyr f.eks Skistart levering av ski ferdig preppet med Kuzmin. De som ofte har smøreservice ved Birken er Swix og de tilbyr ikke Kuzmin av naturlige grunner. Så er det som regel noen av spesialbutikkene som Oslo Sportslager, Bull Ski & kajakk og Milslukern i Oslo som har noe smøreservice under Birken. Meg bekjent driver ikke de med Kuzmin men du kan jo kontakte de å sjekke. www.oslosportslager.no www.milslukern.no www.bull-ski-kajakk.no Siter
Gjest Landsem Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 Ingen butikker som vil ha noe med Kuzmin å gjøre (vil vel i så fall ligge an til et Kodak moment dersom det ble bevist at den er suveren på alt slags føre og hele skivoksindustrien gikk nedenom og hjem) , og spesielt ikke nå som det ser ut til å bli mindre salg av festevoks og mer staking. De som bruker det har kjøpt siklingen selv og lært seg hvordan den benyttes privat. Siter
+Hammer Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 http://www.kuzmin.se/pgs/intr_engl.html Her står det hvem som fører det i Norge iallfall. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.