Populært innlegg Martin HJ Skrevet 1. august 2016 Populært innlegg Skrevet 1. august 2016 Lofoten - Moskenes og Flakstad Skriver ingen turrapport denne gangen, men lager heller bare en bilderrapport med et lita knippe bilder fra en uke i et av norges aller fineste steder. Dette er en plass man absolutt bare må besøke en gang i livet, jeg returnerer neste år bare lenger inn mot Svolvær området. Denne gangen var det Moskenes og Flakstad kommune som fikk besøk av oss, med base på Sakrisøy rett ved Reine. Reine, Lofotens fineste fiskevær Fornøyd ung herremann på vei inn i tåkehavet sammen med de andre Dagens topptur destinasjon Vakre Kvalvika, populær teltplass Opp lia mot skyene, retning Ryten Man blir liten blant høye bratte fjell Det er alltid en spesiell stemning å ha et hav av skyer under seg oppi fjellet Meg selv og Trude på Ryten 543 moh Fornøyde smågutter med erobring av fjellet Meg selv og fjellet Å i Lofoten, sjarmerende drømmeplass Bunesstranda Guttene leker under Helvetestinden 602 moh Bølger inn fra yttersiden av Lofoten med Stamprevtinden i bakgrunn Opp den strakaste veg Tøy og bøy med Storskiva i bakgrunn Obligatorisk bilde fra toppen av Reinebringen Vis rapporten i Turkartet Vis større kart 26 Siter
whistler Skrevet 1. august 2016 Skrevet 1. august 2016 Flott bilder! Nesten dårlig gjort, her jeg sitter på jobb og føler det har blitt altfor lite skikkelig tur hittil i sommer 1 Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 1. august 2016 Skrevet 1. august 2016 Meget fristende bilder må jeg si Er nok et område som skal sjekkes av fra listen med tid og stunder! 1 Siter
Tessatroll Skrevet 1. august 2016 Pålogget Skrevet 1. august 2016 Flotte bileter Me har også hatt eit par veker Lofoten i sommar, på vitjing hjå svigers. Supert Eg meinar dog at området vestlige Vestvågøy, Flakstad og Moskenes er flottast (utan at det betyr at resten av Lofoten ikkje er flott!) . Så de gjorde eit godt val for ferien 2 Siter
Martin HJ Skrevet 4. august 2016 Forfatter Skrevet 4. august 2016 Den 1.8.2016 at 17.55, Tessatroll skrev: Flotte bileter Me har også hatt eit par veker Lofoten i sommar, på vitjing hjå svigers. Supert Eg meinar dog at området vestlige Vestvågøy, Flakstad og Moskenes er flottast (utan at det betyr at resten av Lofoten ikkje er flott!) . Så de gjorde eit godt val for ferien Ja var det vi leste om området Moskenes og omegn, at det var her Lofoten var på sitt villeste og flotteste. Utrolig stemning med alle de loddrette fjellene som reiser seg rett opp fra havet hvorhen man befinner seg der ute Siter
AK74 Skrevet 22. april 2017 Skrevet 22. april 2017 Flotte og kjente bilder fra Lofoten Vestvågøy er min hjem-øy, og jeg føler virkelig at jeg må komme hjem snart etter å ha sett dine bilder igjen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.