+Memento mori Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Finnes det en gassbrenner som passer nedi kaffekjelen til Trangia 27, evnt noen som går å modifisere? Håndtaket passer nedi når det blir kuttet, men har ikke funnet noen løsning på brenneren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Anund Wigen Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg bruker magasinet sin gassbrenner til Trangia 27. Ikke noe problem å få den ned i kaffekjelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethsk Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Har 25 og der går jo gassbrenneren nedi, men vet ikke hvordan det er med 27. Men ang håndtak har jeg kjøpt meg en sånn og byttet ut med den som fulgte med: https://www.fjellsport.no/produkter/turutstyr/turkjokken/steke-kokeutstyr/koke-og-stekeredskap/gsi-outdoors-microgripper.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erlings Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Den 1.8.2016 at 15.39, Anund Wigen skrev: Jeg bruker magasinet sin gassbrenner til Trangia 27. Ikke noe problem å få den ned i kaffekjelen. Og den fungerer problemfritt? Går ut frå at dette ikkje er Trangia sin, men kan vere fullgod i kvalitet og bruk for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamaria Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 4 minutes ago, erlings said: Og den fungerer problemfritt? Går ut frå at dette ikkje er Trangia sin, men kan vere fullgod i kvalitet og bruk for det. Jeg har ikke erfaring med Trangia sin og har sånn sett dårlig sammenligningsgrunnlag. Men jeg kjøpte ved en feiltakelse Magasinet sin, og den fungerer så greit at jeg ikke har brydd meg med å skaffe meg Trangia sin originale. Har ikke hatt noen problemer med min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Jeg får Trangias gassbrenner ned i kaffekjelen på mitt 27- sett. Dog får jeg ikke helt lokket igjen på kaffekjelen. Her er settet slik jeg pakker det avbildet. Gassbrenneren befinner seg nede i kaffekjelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Jeg har droppet den lille kaffekjelen til 27 -settet. Dermed får jeg plass til brenneren oppi. Pleier ha med en annen liten bålkjele i tillegg, som gjerne henger på utsiden av sekken. Den bruker jeg til bål også, en sånn en som gjerne skal være sotete og fin. Selvsagt kan man bruke Trangiakjelen til dette, men jeg foretrekker denne: https://www.xxl.no/eagle-products-balkjele-0-7l/p/1043960_1_style Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Anund Wigen Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 4 timer siden, erlings skrev: Og den fungerer problemfritt? Går ut frå at dette ikkje er Trangia sin, men kan vere fullgod i kvalitet og bruk for det. Den fungerer helt utmerket for min del. Har sett kommentarer her inne på at den skal være bedre enn Trangia sin, men kan ikke svare for det siden jeg kun har magasinet sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+zimwalker Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Jeg har prøvd begge (men ikke over lang tid), se: 39983-på-tide-med-ny-gassbrenner-men-hvilken/#comment-363457 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveinb Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Har Trangia sin i en 25. Den fungerer bra til både koking av vann og småputring av gryter/grøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erlings Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Av svara og lenkene konkluderer eg med at det ikkje er feil å velge brennar frå magasinet. Den ser ut for også å kunne brukast opp-ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Memento mori Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Du kan kjøpe brenneren som magasinet selger på e-bay for litt over 100kr. Søk på turkjøkken for nybegynner her på forum for link og bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.