Isak Knutsen Skrevet 8. august 2017 Skrevet 8. august 2017 10 minutter siden, Bjarne H.S. skrev: Hva jeg bedrev tiden med på Hardangervidda vest i 17 dager i sommer kan du selvsagt lese om på bloggen! God fornøyelse! Herlig tur rapport Bjarne! Den var lang, må ha tatt litt tid å skrive, men det er jo en del av morroa med å være blogger:) 1 Siter
Isak Knutsen Skrevet 8. august 2017 Skrevet 8. august 2017 Nå kan du sjekke ut en teaser fra turen min til Sørøya i Finnmark på bloggen! Ny ørretrekord ble det også! 8 Siter
Isak Knutsen Skrevet 9. august 2017 Skrevet 9. august 2017 På bloggen i dag kan du lese om første delen av Botswana turen. Du kan også se heftige bilder av Afrikas ville dyr! Jeg har vært på mange teltturer i Norge fra jeg var liten, men på denne turen skulle jeg prøve ut turkunnskapene mine på et helt annet kontinent, Afrika! 6 Siter
Populært innlegg Saraabeiramar Skrevet 10. august 2017 Populært innlegg Skrevet 10. august 2017 En artikel om att bo i världsarvet Laponia och 200 km från den närmaste supermarket. 12 Siter
Populært innlegg +Bjarne H.S. Skrevet 10. august 2017 Populært innlegg Skrevet 10. august 2017 Det ble akkurat nok tid til et døgn på herlige Vigdarvatnet i Sveio nylig før regnet kom. Den store fiskefangsten ble det ikke, men avslapping, ja det ble det. 10 Siter
Agdestein Skrevet 10. august 2017 Skrevet 10. august 2017 Her kommer også en video fra årets tur til Rondane 2 Siter
Isak Knutsen Skrevet 10. august 2017 Skrevet 10. august 2017 Turen min til Sørøya kan du lese om på bloggen nå (Telting og ørretfiske på Sørøya - den grønne øya i nord)! Det var en vellykket tur og ny ørretrekord toppet det hele! Jeg må tilbake til Finnmark! 8 Siter
+Miamaria Skrevet 12. august 2017 Skrevet 12. august 2017 Tredje episode av padlingen min i Steigen på slutten av ferien er kommet på plass i bloggen nå, HER. Det ble en lang, men flott dag. Sist torsdag var jeg på padling med klubb og turlag, den turen er kommet HER. Vi fikk litt annet vær enn jeg hadde i Steigen, men turen blir jo som regel fin uansett, man er jo kledd for det. 6 Siter
Isak Knutsen Skrevet 12. august 2017 Skrevet 12. august 2017 I dag på bloggen gjør jeg en grundig test på det nye Orion UL teltet fra Exped, et telt som jeg mener er helt fantastisk! Har ikke hatt det så veldig lenge (fordi det er så nytt), men så langt er det helt klart det beste teltet jeg har brukt noen gang! Jeg har også laget en video hvor jeg vurderer og viser det nye teltet: 6 Siter
Populært innlegg Jan Erik Hansen Skrevet 12. august 2017 Populært innlegg Skrevet 12. august 2017 Begynner å bli en stund siden jeg husket å skrive her når jeg publiserte historier på bloggen. Så for å gjøre det enkelt, starter jeg med det siste først. En tur mellom Rostaelva og Svenskegrensa i Indre-Troms for å inspisere de mange små vannene i området. Resultatet av inspeksjonen er på bloggen under tittelen: Fisketur fra Rostaelva til Svenskegrensa 11 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 13. august 2017 Skrevet 13. august 2017 Siste tur med Ally denne sommeren er gjennomført i helga. Ingen lang tur, desto mer avslapping med god bok og drikke. 8 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 13. august 2017 Skrevet 13. august 2017 På 8.8.2017 den 16.20, Bjarne H.S. skrev: Hva jeg bedrev tiden med på Hardangervidda vest i 17 dager i sommer kan du selvsagt lese om på bloggen! God fornøyelse! Super turrapport og flotte bilder. Hvilken side av Reinavatnet lå du på? Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 13. august 2017 Skrevet 13. august 2017 1 time siden, JanRH skrev: Super turrapport og flotte bilder. Hvilken side av Reinavatnet lå du på? Takk for det! Jeg lå på vestsiden, på eidet ved det lille, runde tjønnet. Siter
Populært innlegg Jan Erik Hansen Skrevet 13. august 2017 Populært innlegg Skrevet 13. august 2017 På tur nordover etter ferien svingte jeg av E6 ved Fauske og kjørte i retning Sulitjelma og Balvatnet. Sekk, telt og fiskestang lå klar bak i bilen, og fjellskoene ble styrt inn i Junkerdalen nasjonalpark. Det angret jeg ikke på for å si det slik. Et område jeg anbefaler på det sterkeste for den som liker sprek ørret på kroken. Historien kan leses her: Med fiskestang i Junkerdalen nasjonalpark. 11 Siter
Isak Knutsen Skrevet 14. august 2017 Skrevet 14. august 2017 Har satt sammen en veldig kort liten trailer fra turen på vakre Sørøya i Finnmark: 3 Siter
AK74 Skrevet 14. august 2017 Skrevet 14. august 2017 Skrevet et litt mer omfattende blogginnlegg fra Senja på langs vandringa. http://utinord.blogspot.no/ 5 Siter
+Miamaria Skrevet 15. august 2017 Skrevet 15. august 2017 Nå er det virkelig mye flott her, det når ikke akkurat opp, men jeg har nå laget et lite innlegg om avslutningen på Steigen-turen min, og turen jeg dro nesten direkte på da jeg kom hjem til Vesterålen. Ingen langtur direkte, men så lenge man overnatter i telt så teller det som tur etter min definisjon. Flere bilder finner du i bloggen HER. 7 Siter
HegeJohnsen Skrevet 16. august 2017 Skrevet 16. august 2017 Storhøgda. Listetopp i Røros besteget 21. juli. Omsider fått skrevet turrapport på en tur som absolutt anbefales om du er i området. https://stifinner.wordpress.com/2017/08/16/storhogda-1073-moh-21-juli/ 7 Siter
Isak Knutsen Skrevet 16. august 2017 Skrevet 16. august 2017 Ny video på kanalen! Denne gangen fra turen min på Jostedalsbreen! Sjekk den ut under: 1 Siter
HannKatta Skrevet 17. august 2017 Skrevet 17. august 2017 Da har jeg lagd en turblogg på Blogspot som en test:http://hannkatta.blogspot.no/2017/08/hgasen-pa-dimnya-i-ulstein-kommune.html Kommer vel til å poste noen flere turer utover. Denne bloggen kommer ikke til å bli slettet. Sted: Høgåsen på Dimnøya i Ulstein Kommune Høgde: 240 meter over havet 5 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 17. august 2017 Skrevet 17. august 2017 Jeg oppsummerer blant annet tursommeren på bloggen i dag. Den var jo ikke så aller verst, egentlig. 5 Siter
Kjellis Skrevet 19. august 2017 Skrevet 19. august 2017 Endelig ble det fisk igjen, er en stund siden jeg har fått noe som bikker halvkiloen nå 😊 Ble en natt på fjellet mellom forpliktelser og regnvær 😊 6 Siter
Isak Knutsen Skrevet 20. august 2017 Skrevet 20. august 2017 Nå har jeg satt sammen og redigert andre delen fra turen min i Botswana! I denne videoen er båt, offroadkjøring og telting gode stikkord: 3 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 20. august 2017 Skrevet 20. august 2017 Det ble til slutt én ørret i håven i styrtregnet i morges. Fin tur til et av mine favorittfiskevann. 8 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.