Populært innlegg whistler Skrevet 23. januar 2018 Populært innlegg Skrevet 23. januar 2018 Forrige helg var jeg på tur på Skrim. Det som skulle være en isfisketur ble en tur helt uten isfiske Det kan du lese mer om ved å trykke her. Trykk her for å lese.. 14 Siter
+Miamaria Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 15 timer siden, whistler skrev: Forrige helg var jeg på tur på Skrim. Det som skulle være en isfisketur ble en tur helt uten isfiske Det kan du lese mer om ved å trykke her. Ikke så nøye med isfiske, bare man har med insta-lys. Siter
whistler Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 36 minutter siden, Miamaria skrev: Ikke så nøye med isfiske, bare man har med insta-lys. Hehehe. Hva gjør det vel om isboret er ødelagt når jeg tross alt hadde rappa samboers lyslenke og fått rigget meg #instalys 1 Siter
Populært innlegg Isak Knutsen Skrevet 27. januar 2018 Populært innlegg Skrevet 27. januar 2018 For et par uker siden hadde jeg en iskald tur i Fyresdal (indre Telemark). Gradestokken viste -25 på det kaldeste! Jeg fikk testet vintersoveposen Viking Warmpeace 1200 til sine ytterste grenser! Se video fra turen under: 11 Siter
whistler Skrevet 27. januar 2018 Skrevet 27. januar 2018 1 time siden, Isak Knutsen skrev: For et par uker siden hadde jeg en iskald tur i Fyresdal (indre Telemark). Gradestokken viste -25 på det kaldeste! Jeg fikk testet vintersoveposen Viking Warmpeace 1200 til sine ytterste grenser! Se video fra turen under: Fin video Isak Siter
Isak Knutsen Skrevet 27. januar 2018 Skrevet 27. januar 2018 56 minutter siden, whistler skrev: Fin video Isak Tusen takk:) Siter
+Miamaria Skrevet 28. januar 2018 Skrevet 28. januar 2018 Ny tur til fots! Samme start som sist, men denne gang hadde jeg pakket lettere sekk (dog hadde jeg ikke trengt termos med varmt vann når jeg uansett glemte noe å ha oppi vannet) så nå gikk turen helt opp på Strandheia. Heldigvis visste jeg ingenting om at den var 647 meter høy, ellers hadde jeg sikkert gitt opp denne gangen også. Men jeg trodde den var rundt fire hundre eller no sånt, og det burde jo være overkommelig selv om formen ikke er allverdens. Nuvel, jeg klarte faktisk og nå igjen og gå forbi noen også, det var jo rene lykken! Da har jeg ikke dårligst form i hele verden! (Ikke var de hundre år heller.) Anyhow, turrapport og flere bilder er nå HER i bloggen. Vedlagt bevis på at jeg bar en STANG med helt opp for å ta dette ene bildet (jepp, ren idioti!): 8 Siter
Populært innlegg Veidemannsblod Skrevet 31. januar 2018 Pålogget Populært innlegg Skrevet 31. januar 2018 Skildring av en jakttur i oktober, mellom furuskog og høyfjell i indre Troms. 14 Siter
TarjeiSkrede Skrevet 4. februar 2018 Skrevet 4. februar 2018 Oppdatert bloggen med bilder fra noen fine skiturer i Nordmarka og Lillomarka: Fra Stryken. Bilder fra en nydelig skihelg i Nordmarka og Lillomarka 7 Siter
Populært innlegg +Miamaria Skrevet 4. februar 2018 Populært innlegg Skrevet 4. februar 2018 Etter å ha lest det som virket som et utall innlegg om isfiske, måtte det testes i dag. Ifølge Bjarne er jo isfiske spennende til og med når man får null niks, så da kan man jo ikke gå rundt uten å ha prøvd. Så i dag ble det en tur på Pollåsvannet. Her skal det finnes både røye og ørret, og visstnok ganske stor størrelse også. De som vil se hvordan det gikk, kan sjekke bloggen HER. (Jada, bålet brente faktisk nesten opp. Forbausende lenge, i hvert fall.) 12 Siter
TarjeiSkrede Skrevet 7. februar 2018 Skrevet 7. februar 2018 Bloggen har igjen blitt oppdatert med noen bilder fra en av de utallige skiturene mine. Denne gangen gikk turen til Romeriksåsene. Skitur i Romeriksåsene 8 Siter
Isak Knutsen Skrevet 10. februar 2018 Skrevet 10. februar 2018 Har nå sovet nesten 100 netter på liggeunderlaget Synmat fra Exped, super fornøyd! Har også testet Chair kit, som er et trekk man kan tre over dette underlaget for å gjøre det om til en vanvittig komfortabel stol. Er ikke sponset når jeg anbefaler dette produktet på et sterkeste! Sjekk full video hvor jeg kort viser begge disse produktene på Youtube-kanalen min her: 4 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 10. februar 2018 Skrevet 10. februar 2018 Kjell Gunnar skriver en blogg jeg leser med glede. Han driver nemlig et friluftsliv jeg kjenner meg godt igjen i! 6 1 Siter
Kjellis Skrevet 10. februar 2018 Skrevet 10. februar 2018 Tusen takk for et blogginnlegg som motiverer meg til å fortsette, @Bjarne H.S. 😃 Det setter jeg pris på! 3 Siter
Populært innlegg Jan Erik Hansen Skrevet 11. februar 2018 Populært innlegg Skrevet 11. februar 2018 På fredagen stod @Anders Eriksen og jeg klar med hver vår overlessede pulk på slep. Det ble en skikkelig lavterskel vintertur med telt, isfiske og bålfyring. 15 Siter
stenkarlsen Skrevet 16. februar 2018 Skrevet 16. februar 2018 Takk for mange inspirerende og spennende blogger! Jeg ligger enda litt bakpå iforhold til mange av dere, men har et skikkelig prosjekt gående nå. Meg og en kompis ble fedre samtidig, og bestemte oss raskt for å bli tryggere på fjellet for å kunne gi våre døtre den "friluftsoppveksten" vi ønsket. I samme slengen utnyttet vi muligheten til å lage en liten blogg ut av det. Setter selvsagt pris på alt av tilbakemeldinger, tips og råd! www.fjellfedre.no 5 Siter
Isak Knutsen Skrevet 17. februar 2018 Skrevet 17. februar 2018 I høst dro jeg og en hel gjeng med andre ungdommer opp til Evje hvor vi hadde en råkul action-dag! Vi raftet ned store stryk og terreng-syklet på flotte stier. Har nå klippet sammen en video fra denne turen som du kan sjekke ut på Youtube-kanalen min her: 1 Siter
+Miamaria Skrevet 20. februar 2018 Skrevet 20. februar 2018 Oi oi, her har jeg visst glemt å poste noen turer. Det første var padletur til Kringelskjæret og Fiskholmen forrige helg, ser det ut for. Det var en kjølig tur, men jeg fikk også øvet på februarrulla og å løpe av gårde for å rekke selvutløseren. Fin tur i nabolaget, og en ny 10 på skjæret-post kunne krysses av for. Innlegg i bloggen HER. Jeg har også blogget en tur jeg gikk på Taen en helg det var svinkaldt, like etter at sola kom tilbake. Kombinasjonen vind og kaldt gjorde at jeg ikke padlet, selv om det var ellers morsomme forhold på havet. Men det var fint på land også, og himmelen var jo direkte himmelsk denne dagen. Bilder i bloggen HER. Den siste turen jeg har blogget var også ganske kort, men nå sist helg. Det var min tur å mate fuglene på fuglehytta, så jeg spaserte dit på lørdag. Fin tur, burde gå dit oftere egentlig. Bilder i bloggen HER. 5 Siter
+Miamaria Skrevet 21. februar 2018 Skrevet 21. februar 2018 Da har jeg fått søndagsturen også på plass i bloggen. Det var en strålende fin tur på en flott vinterdag, med mye fugl underveis. Manglet bare en oter, egentlig. Etter turen fikk jeg også sjekket et område jeg har vurdert for pulktur med hengekøye, det så bra ut. Litt lite snø, men ellers bra. Mulig det er akkurat nok - i så fall kommer det forhåpentligvis et innlegg om en sånn tur om ikke alt for lenge. Søndagens tur ligger nå HER. 8 Siter
Isak Knutsen Skrevet 25. februar 2018 Skrevet 25. februar 2018 Hadde en skikkelig villmarkstur med kompisen min Simon gjennom Telemarks-heiene i HØY snø med pulk og godt humør! Turen varte i fire dager og jeg hadde på forhånd laget en rute som viste seg å være altfor ambisiøs! Ta gjerne en titt, fikk knipset mange gøyale bilder på veien;) 9 Siter
TarjeiSkrede Skrevet 26. februar 2018 Skrevet 26. februar 2018 På besøk i Sjøormens rike i helgen og da ble det en skitur under tykke lag med skyer. Selv om det ikke var mye farger å spore var det vakkert. Bloggen har blitt oppdatert med bilder og en vaklende video. Og elg, men ikke i solnedgang. Fjellsidene til Skorve strekker seg oppover og forsvinner inn i skylaget. På skitur i sjøormens rike 3 Siter
TarjeiSkrede Skrevet 27. februar 2018 Skrevet 27. februar 2018 Lettere på etterskudd, men har oppdatert bloggen med noen bilder fra en fin skitur gjennom Østmarka: Østmarka kaller 3 Siter
AK74 Skrevet 28. februar 2018 Skrevet 28. februar 2018 En liten beretning fra en kosetur i en nasjonalpark i nord, i de mest perfekte vinterforhold. Ånderdalen på Senja i Troms. http://utinord.blogspot.com/2018/02/anderdalen-nasjonalpark-pa-senja.html 8 Siter
bernt Skrevet 1. mars 2018 Skrevet 1. mars 2018 P2273113 by Bernt Marius Johnsen, on Flickr https://berntsturer.wordpress.com/2018/02/27/blaswix-midt-i-uka/ 5 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 3. mars 2018 Skrevet 3. mars 2018 Det har blitt noen blogginnlegg siden jeg sist oppdaterte her. Her ser du i alle fall dagens innlegg, fra turen i Sveio i dag der jeg møtte storfiskeren Felix på åtte år! 7 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.