Populært innlegg Jan Erik Hansen Skrevet 31. desember 2016 Populært innlegg Skrevet 31. desember 2016 (endret) På årets siste dag er det tid for å se tilbake på turåret med en "liten" bildekavalkade fra et eventyrlig turår. 2016 døpte jeg Storfiskens år, så den røde tråden har vært jakten på stor ørret, røye og sjøørret. Men i løpet av 12 måneder blir det tid til mye annet også, som toppturer, bålturer, jakt, kanoturer, laksefiske og teltturer. http://www.tursiden.net/2016/12/2016-i-bilder/ Endret 31. desember 2016 av Jan Erik Hansen 15 Siter
+Miamaria Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 Årets siste dag. Den startet med beskjed om at bilen min ikke tok på tur nordover som planlagt likevel, og det går nok noen dager til før den gjør det. Møkk. Men så sto jeg opp, og ute var det fantastiske skyer! Etter en tid ute av drift kom jeg meg endelig en tur i kajakken igjen også. Det endte ikke så verst, altså. Men nå er det greit med nytt turår, dette 2016 er jeg rimelig lei av. Dagens tur HER i bloggen. 5 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 1. januar 2017 Skrevet 1. januar 2017 Turåret 2017 er i gang. Småkjølig ved fjorden i dag. 5 Siter
Isak Knutsen Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 Har vært å fisket på isen i indre Agder. Det er for min del årets første telttur. Les og se bilder her! 7 Siter
Populært innlegg whistler Skrevet 10. januar 2017 Populært innlegg Skrevet 10. januar 2017 Årets første tur - Drømmehelg i Gausdal Vestfjell! I helga var jeg for første gang i Gausdal Vestfjell på tur med pulk, telt og pilkestikke. Det ble en skikkelig drømmehelg!Les turrapporten ved å klikke her :-) 12 Siter
Vimsehue Skrevet 10. januar 2017 Skrevet 10. januar 2017 Årets første telttur er overstått for vår del :) 8 Siter
TarjeiSkrede Skrevet 12. januar 2017 Skrevet 12. januar 2017 Kort, liten og rar turrapport fra søndagens kjentmannsjakt i Nordmarka og Bærumsmarka: Ringerikstjern. Kjentmannsmerket: Tryvannsgrana og Blekkevann, Ved Rester Av Dammen 4 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 13. januar 2017 Skrevet 13. januar 2017 Skriver om blomster på bloggen i dag! 5 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 Finfin søndagstur i dag helt alene, kan du lese om på bloggen! 5 Siter
Isak Knutsen Skrevet 15. januar 2017 Skrevet 15. januar 2017 Tester og sammenligner vintersoveposene Viking Warmpeace 1200 og Helsport Isfjorden på bloggen i dag. Les innlegget og konklusjonen jeg kom frem til her! 8 Siter
Veidemannsblod Skrevet 16. januar 2017 Skrevet 16. januar 2017 Nyttårsfeiringa ble foretatt i indre Troms' furuskoger. Årets siste (og sesongens første) ørret ble lurt opp på isen i samme slengen.. 8 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 21. januar 2017 Skrevet 21. januar 2017 Det ble en tur i tåka i formiddag, men fiskefangst ble det ikke. 3 Siter
Isak Knutsen Skrevet 21. januar 2017 Skrevet 21. januar 2017 I dag ble det en tur til Gjerstadvannet som mål å få Røye, les og se bilder her! 5 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 22. januar 2017 Skrevet 22. januar 2017 På tur i kulturhistorisk landskap i dag, kan du lese på bloggen! 1 Siter
Populært innlegg whistler Skrevet 26. januar 2017 Populært innlegg Skrevet 26. januar 2017 Fyre primus i teltet? Selvfølgelig skal du det! I dag har jeg skrevet litt om et tema mange er usikre på. Forhåpentlig kan innlegget være opplysende for ferske vinterfriluftsfolk Klikk her for å lese innlegget. 11 Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 26. januar 2017 Skrevet 26. januar 2017 whistler skrev (På 26.1.2017 den 20.28): Fyre primus i teltet? Selvfølgelig skal du det! I dag har jeg skrevet litt om et tema mange er usikre på. Forhåpentlig kan innlegget være opplysende for ferske vinterfriluftsfolk Ekspander Fin artikkel som summerer opp alle de viktige tingene samtidig som det er mange smarte tips her! 1 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 Fin tur i hustrig vær til Auklandshamn i Sveio i dag. Besøkte Slettene friluftsområde. 4 Siter
Populært innlegg Veidemannsblod Skrevet 30. januar 2017 Populært innlegg Skrevet 30. januar 2017 Det går mot lys..Isfiske etter trillrund ørret utenfor Tromsø. https://polarnatt.wordpress.com/2017/01/29/mot-lys/ 12 Siter
Grensedager Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Vi har skrevet et lite innlegg om å komme seg ut i skog og mark, og hvilke fordeler det kan ha å ta seg en tur i skogen 3 Siter
dimex Skrevet 4. februar 2017 Skrevet 4. februar 2017 Har lagt opp noen gamle bilder fra turer i Salten/Nordland med korte beskrivelser og kommentarer: Rago Nasjonalparkhttp://www.utsiden.net/2017/01/22/118/ Svarthammarhola - Nordens største naturlige grottehallhttp://www.utsiden.net/2017/01/25/svarthammarhola/ Rosna - Et fantastisk storørretvannhttp://www.utsiden.net/2017/02/04/rosna-sulitjelma/ 4 Siter
Isak Knutsen Skrevet 4. februar 2017 Skrevet 4. februar 2017 Planlegger tur til Finnmark til sommeren. Skriver kort på bloggen hvor jeg har tenkt til å gå. Har noen erfaringer med området eller vil sjekke ut hvor på Finnmarksvidda jeg har tenkt til å være så klikk her! 6 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 5. februar 2017 Skrevet 5. februar 2017 Kanskje kan man si at brunørretsesongen er i gang, eller? De to første kom på land i dag fra et vann i Sveio, Hordaland. 4 Siter
+Miamaria Skrevet 7. februar 2017 Skrevet 7. februar 2017 Nå er det så lenge siden jeg har vært på tur at jeg glemte sannelig å legge ut melding heri går. Men jeg var på tur både lørdag og søndag, i strålende herlig - men kaldt - vintervær. Fy %&/% så flott det er for tiden. Vinterpadling er ikke oppskrytt, sikten i havet er fantastisk, og fargene er bare heeelt... Ah. Herlig. Gårdagens tur er HER i bloggen, mens lørdagen finner du HER. 5 Siter
Populært innlegg +Bjarne H.S. Skrevet 11. februar 2017 Populært innlegg Skrevet 11. februar 2017 Har vært ute på tynn is i dag. Akkurat så den holdt en velvoksen kar. 10 Siter
TarjeiSkrede Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 Oppdatert bloggen min fra vandringen på GR1 Sendero Historico, har nå kommet til dag 21 hvor jeg gikk fra Olite til Gallipienzo Antiguo, som nesten kan sies å være en vandring fra et eventyrslott til en spøkelsesby. Vandringen var også den siste gjennom det flate landskapet i Navarre til å komme meg litt mer opp i åsene etterpå. Høydepunktene var de vakre landsbyene jeg besøkte. Samt det å vandre rundt i en nesten forlatt landsby (Gallipienzo Antiguo) om kvelden, med bare enkelte lys fra vinduer her og der, og hvor gatelysene slo seg tilfeldig av og på og lot meg stå igjen i stummende mørke mutters alene, småguffent og artig. Gallipienzo Antiguo i det solen er på vei ned bak åsene i vest. (GR1 Sendero Historico) Dag 21: Olite - Gallipienzo Antiguo 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.