TarjeiSkrede Skrevet 18. november 2016 Skrevet 18. november 2016 Bloggen har begynt å bli oppdatert med historiene fra høstens langtur i Spania, hvor jeg gikk GR1 Sendero Historico fra Picos de Europa til Middelhavet. Det vil komme en egen turrapport for vandringen. Sist ute var dag tre på turen: Peña Espigüete. http://tarjeiskrede.blogspot.no/2016/09/besande-col-alto-de-la-varga.html 6 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 19. november 2016 Skrevet 19. november 2016 I dag ble det makrell med hjem til middag! 4 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 Noen timers fiske i dag gav to i håven til slutt. 5 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 26. november 2016 Skrevet 26. november 2016 Formiddagsturen i dag gav en liten middagsørret! 7 Siter
Isak Knutsen Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Har vært på en flott topptur i dag til Høgknatten som ligger like ved Dølemo i Åmli. Turen er estimert som en seks timers tur og er 18 kilometer. Les rapport og se bilder fra den flotte opplevelsen i det fine været på bloggen min her! 7 Siter
Populært innlegg Veidemannsblod Skrevet 29. november 2016 Populært innlegg Skrevet 29. november 2016 En rypejakttur i Tromsfjellene i november kan by på så mangt. 11 Siter
Grensedager Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Vi har skrevet litt om det å plukke søppel når en er ute på tur, vi er nemlig veldig opptatt av sporløs ferdsel.Oppfordrer også andre til å tenkte slik, jeg er til tider litt sjokkert når vi finner så mye søppel på turene våre! Les innlegget vårt her; https://grensedager.wordpress.com/2016/11/15/sporlos-ferdsel-soppel-i-naturen/ 5 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 Siste av to fisketurer denne helga, er å lese på bloggen i dag, uten nevneverdig fangst. Fin tur likevel. 5 Siter
whistler Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 En kort rapport fra gårsdagens trugetur. Klikk her for å lese :-)Klikk her for å lese :-) 5 Siter
+Miamaria Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 Jeg ble regelrett lurt med ut på padletur i minusgrader i går. Det var kjekt. I dag ble jeg lurt av et OBS-varsel som indikerte at det var allverdens gode unnskyldninger for å drive med innesysler. Det slo på ingen måte til, men innedag ble det likevel. Men da får man jo blogget, oppdatert seg på andre blogger og sånt. Minusgraderturen i bloggen HER. 6 Siter
Grensedager Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Vi filmet vår tur i sommer, og nå er første av 12 episoder ute på bloggen 🙂 Hvis dere har lyst å se to turjenter "erobre" Trønderlag, så ta en titt her; https://grensedager.wordpress.com/2016/12/03/episode-1/ 7 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 11. desember 2016 Skrevet 11. desember 2016 Mer eller mindre resultatløs fisketur i dag, men fin tur var det! 6 Siter
Populært innlegg +Bjarne H.S. Skrevet 14. desember 2016 Populært innlegg Skrevet 14. desember 2016 Har matblogget igjen! Dvs. jeg har vel mer eller mindre oppsummert hva jeg har hatt med i sekken av mat i sommer, hvordan den er tilberedt og hva som er spist og drukket. 10 Siter
SRM Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 Fra en jakttur tidligere i høst: http://teltlivet.no/2016/12/15/pa-harejakt-sammen-med-et-annerledes-jaktlag/ 9 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 18. desember 2016 Skrevet 18. desember 2016 Kun én i håven i dag. Fin liten søndagstur! 5 Siter
Isak Knutsen Skrevet 19. desember 2016 Skrevet 19. desember 2016 Etter travle uker på skolen med mye prøver har jeg endelig leksefri og juleferien er like rundt hjørnet. Dagene er korte nå, men jeg gledet meg til å gå med sekk på fjellet og få en lang kveld foran bålet. Har enda ikke kjøpt meg truger, og var derfor usikker på om det var greit å gå på fjellet med fjellsko i 5-600 moh (har noen tips til truger, så er det bare å si ifra). Denne gangen var planen å gå fra Gautefall turisthotell og opp i heiene innover mot Kyrkjebygdheia. Les rapport fra turen her 6 Siter
friute.no Skrevet 20. desember 2016 Skrevet 20. desember 2016 (endret) Hjemmesiden har nå fått et helt nytt design, laget av webdesignere. Det handler om tur og natur, den er en hjelp i utstyrsjungelen, en innføring i turlivet og om friluftsliv og miljø. Den egner seg spesielt til nybegynnere i friluftsliv. Men også erfarne friluftsfolk finner rett som det er noen tips her. Et hovedpoeng med hjemmesiden, er at det går an å nyte naturen uten dyrt turutstyr. Vi ser derfor nærmere på kunsten med å være ute i seg selv. Selve grunnlaget for all uteaktivitet. Lær kart om kompass på en enkel måte, bålfyring, påkledning, hensyn i naturen og mye, mye annet. Hjemmesiden har også en godt oppdatert blogg. Endret 20. desember 2016 av friute.no 3 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 25. desember 2016 Skrevet 25. desember 2016 Gullruta gjennom fantastiske Etnefjellene kan Haugesund Turistforening tilby fjellvandrerne eksklusivt! Sjekk ut ruta til sommeren! 3 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 27. desember 2016 Skrevet 27. desember 2016 Jeg hadde hyggelig selskap ved Skjoldafjorden i dag. Fisk ble det ikke, men forsøker igjen i morgen! 4 Siter
+Miamaria Skrevet 27. desember 2016 Skrevet 27. desember 2016 Bare en liten småtur ut i frisk luft, HER i bloggen. 2 Siter
Isak Knutsen Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 Har vært på vinterens første isfisketur i indre Agder. Sjekk ut fangsten og se bilder fra turen her! 8 Siter
Populært innlegg Veidemannsblod Skrevet 29. desember 2016 Populært innlegg Skrevet 29. desember 2016 Den siste helga i november var det heftig lavtrykksaktivitet i havet utenfor Troms. Dermed var det bare å vende nesen innover landet og mot de lune furuskogene for to turklare jegere. Nye furubål skulle fyres... 12 Siter
Anti Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 Avslutter året med å trykke publish på en hel rekke utkast på bloggen min. Høsttur og påsketur om hverandre, men jeg har i alle fall oppdatert bloggen min! utegris.wordpress.com 6 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.