Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg ble regelrett lurt med ut på padletur i minusgrader i går. Det var kjekt. I dag ble jeg lurt av et OBS-varsel som indikerte at det var allverdens gode unnskyldninger for å drive med innesysler. Det slo på ingen måte til, men innedag ble det likevel. Men da får man jo blogget, oppdatert seg på andre blogger og sånt. Minusgraderturen i bloggen HER.

PC030025.jpg

• Liker 6
Skrevet

Etter travle uker på skolen med mye prøver har jeg endelig leksefri og juleferien er like rundt hjørnet. Dagene er korte nå, men jeg gledet meg til å gå med sekk på fjellet og få en lang kveld foran bålet. Har enda ikke kjøpt meg truger, og var derfor usikker på om det var greit å gå på fjellet med fjellsko i 5-600 moh (har noen tips til truger, så er det bare å si ifra). Denne gangen var planen å gå fra Gautefall turisthotell og opp i heiene innover mot Kyrkjebygdheia.

Les rapport fra turen her 

glattisen.jpg

• Liker 6
Skrevet (endret)

Hjemmesiden har nå fått et helt nytt design, laget av webdesignere. Det handler om tur og natur, den er en hjelp i utstyrsjungelen, en innføring i turlivet og om friluftsliv og miljø. Den egner seg spesielt til nybegynnere i friluftsliv. Men også erfarne friluftsfolk finner rett som det er noen tips her.

Et hovedpoeng med hjemmesiden, er at det går an å nyte naturen uten dyrt turutstyr. Vi ser derfor nærmere på kunsten med å være ute i seg selv. Selve grunnlaget for all uteaktivitet.

Lær kart om kompass på en enkel måte, bålfyring, påkledning, hensyn i naturen og mye, mye annet. Hjemmesiden har også en godt oppdatert blogg.

friute-forside.jpg

barn-og-kjelke-pexels-photo-132677-1.jpg

IMG_1236.jpg

ro-IMG_1755.jpg

Endret av friute.no
  • Liker 3
Skrevet

Avslutter året med å trykke publish på en hel rekke utkast på bloggen min. Høsttur og påsketur om hverandre, men jeg har i alle fall oppdatert bloggen min!

utegris.wordpress.com

• Liker 6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.