Kjell Iver Skrevet 31. juli 2016 Skrevet 31. juli 2016 For å legge innlegg fra "Hvor har du vært på tur tråden" Regler: Skriv gjerne noen korte ord om hva du har skrevet om på hjemmesiden din. Ingen andre kommentarer her - kommenter heller direkte i bloggene. Maks ett bilde - og en lenke til blogginnlegget Siter
+Miamaria Skrevet 31. juli 2016 Skrevet 31. juli 2016 Noen får vel sørge for at den blir tatt i bruk, da. Jeg oppdaterte nylig bloggen min med sommerens første feriepadling. I ren desperasjon etter evig nok tåke og regn på en stund, kjørte jeg mot Bottenviken. Der ble det en ettermiddagstur andre dagen, med en annen værflyktning fra Nord-Norge. Han hadde riktignok trålet hele Nordland og begynt på Trøndelag, før han innså at det var Luleå-området sola hadde okkupert. Anyhow, padling ble det i hvert fall. Selve turen finner du flere bilder fra HER i bloggen, vedlagt en liten smakebit. 6 Siter
+Miamaria Skrevet 1. august 2016 Skrevet 1. august 2016 Jaja, jeg har allerede oppdatert bloggen min igjen. Ikke meningen å kuppe hele tråden, andre må gjerne slenge innom. Etter nokså kort tid i Sverige ble altså kursen satt mot Vega, og første del av Vega Rundt er nå kommet på plass i bloggen HER. Været var kjempemessig, og jeg hadde selskap også på første etappen her. Så langt, alt vel. 5 Siter
+Miamaria Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 Ja, denne tråden slo jo veldig an… Er jeg den eneste som ikke har ordningen med at blogginnleggene kommer automatisk inn på forumet, eller? Bloggen er nå oppdatert med del 2 av Vegaturen HER og del tre ligger HER i bloggen. Flott tur, Helgeland er helt fint område å padle i. Men de har den hersens havtåka, de også. 5 Siter
Kjellis Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 For at du ikke skal være alene @Miamaria kan jeg nevne at jeg også har oppdatert min blogg Det er lenge siden siste innlegg nå. Usikker på om mine blogginnlegg publiseres automatisk på forumet... http://turmannen.blogspot.no/2016/08/med-telt-og-fisketang-i-aurefjella.html 7 Siter
whistler Skrevet 8. august 2016 Skrevet 8. august 2016 Jeg har oppdatert bloggen med helgas tur. "Denne helga hadde jeg lovet Maren telttur og planen var Vegglifjell. Værmeldingen for helga ble dårligere og dårligere jo nærmere fredag vi kom og jeg lanserte forslaget om å reise på hytta istedet. Det var helt uaktuelt for fireåringen. Det skulle være telttur! Når en fireåring har bestemt seg hjelper det lite å argumentere med dårlig værmelding. Tok derfor en rask avgjørelse på telttur, men i litt mer beskyttet terreng på hjemlige trakter, nærmere bestemt Svartangen." Les hele innlegget ved å trykke her! 8 Siter
+Miamaria Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 Så bra! Jeg har nå oppdatert bloggen min med første dag på elvepadlekurs i Vefsna. Det var supergøy, flotte omgivelser var det også. Hele blogginnlegget finner du HER. 6 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 Har oppdatert bloggen min med rapport fra siste fjelltur, en flott 6-dagerstur i vekslende vær riktignok, i Setesdal Vesthei. Startet og sluttet på Berg i Valle kommune. 6 Siter
Jan Erik Hansen Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 Mens sekken pakkes for ny tur i Indre-Troms ble det tid for en oppdatering fra "sommerens" tur i Reisa Nasjonalpark. Ikke mange godværsbilder, men desto mer skyer og ørret. Kanskje litt for mange fiskebilder... http://www.tursiden.net/2016/08/bitevillig-fisk-i-reisa-nasjonalpark/ 7 Siter
+Miamaria Skrevet 14. august 2016 Skrevet 14. august 2016 Her er dag 2 av elvekurset kommet i bloggen, inkludert noen bilder fra en annen på kurset. Ekstra artig når man får andres vinkel også, synes jeg. Det blir fort forskjellige bilder man knipser. Flott dag i hvert fall, herlig vær og fine omgivelser. Dette må man muligens gjøre mer av. Innlegget i bloggen HER. 3 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 15. august 2016 Skrevet 15. august 2016 Innlegg nummer 900 ble postet på bloggen i går. Det var bl.a. om en rimelig sur dame jeg møtte på tur 7 Siter
Tony_ Skrevet 16. august 2016 Skrevet 16. august 2016 Oppdatert: https://friluftsgutten.wordpress.com/2016/08/16/oppdrag-nordmarka-rundtur-mylla-via-tverrsjoen-elgstoa-gjerdingen-bislingen/ "En flott 3-dagers tur i helgen hvor start og slutt er ved Mylla. Godt merket blårute gjennom hele turen. En del myr i stiene, så godt fottøy er viktig..." 3 Siter
TarjeiSkrede Skrevet 16. august 2016 Skrevet 16. august 2016 Oppdatert bloggen med dag fire fra min ukestur på Hardangervidda fra Haukeliseter til Finse, hvor jeg har fulgt Massiv-ruten (en lengre turrapport på forumet er på vei). På denne dagen gikk jeg fra Litlos til Sandhaug hvor jeg tok meg en pause før jeg gikk videre og fant meg et tjern å telte ved siden av. (Massiv) Dag 4: Litlos - Reinsmyrtjørna 4 Siter
TarjeiSkrede Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 Dag fem på Massiv over Hardangervidda har plutselig dukket opp på bloggen, denne dagen tok meg fra en våt teltplass ved Reinsmyrtjørna til en tørr overnatting på Stigstu. Hvor jeg også tok meg en tur opp på Skapsjønuten ovenfor hytta: (Massiv) Dag 5: Reinsmyrtjørna - Stigstu 4 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 20. august 2016 Skrevet 20. august 2016 Siste døgn har jeg vært på Skorpeneset i Vigdarvatnet, en av de største innsjøene i Hordaland. Her kan man få litt villmarksstemning velger man riktig plass. Jeg vet hvor det er! 6 Siter
Kjellis Skrevet 20. august 2016 Skrevet 20. august 2016 Noen turer går ikke som planlagt... Her er en slik tur! http://turmannen.blogspot.no/2016/08/tabbetur.html 8 Siter
TarjeiSkrede Skrevet 22. august 2016 Skrevet 22. august 2016 Så ble man til slutt ferdig med nok en dag på vidda og Massiv, hvor man startet å gå i tåke fra Stigstu til å ende opp med en flott kveldssol ved Finnsbergvatnet: (Massiv) Dag 6: Stigstu - Finnsbergvatnet 5 Siter
TarjeiSkrede Skrevet 23. august 2016 Skrevet 23. august 2016 Turen på Massiv over Hardangervidda har gått over i historiebøkene, som er fjernt minne ligger mine sparsommelige beretninger igjen på nettet. Den siste dagen gikk jeg fra Finnsbergvatnet til Finse under et grått teppe av vær og regn. (Massiv) Dag 7: Finnsbergvatnet - Finse 2 Siter
TarjeiSkrede Skrevet 25. august 2016 Skrevet 25. august 2016 (endret) Beveget meg fra over tregrensa til nedenfor den. Tilbake til hverdagen ventet skogene i Oslomarka. Ble en tur til Moldkastet på kjentmannspostjakt på lørdag: Du store alpakka, du finner blogginnlegget her: http://tarjeiskrede.blogspot.no/2016/08/kjentmannsmerket-moldkastet.html. Endret 25. august 2016 av TarjeiSkrede 4 Siter
+Miamaria Skrevet 28. august 2016 Skrevet 28. august 2016 Hm, det ser ut for at jeg regelrett har glemt av denne. Da får vi ta det i tur og orden: Trollfjorden, Grunnfjorden og Brakøya ble en kanontur! Rett og slett, men det blir det jo som regel. Fantastisk område. Det innlegget kan du lese HER i bloggen. 4 Siter
+Miamaria Skrevet 28. august 2016 Skrevet 28. august 2016 Jeg har også vært på protestpadling på Andøya, det ble også en flott tur. Helt til tåka kom, for å si det sånn. Den turen er delt i to i bloggen, du finner del 1 HER, og del 2 HER. 4 Siter
+Miamaria Skrevet 28. august 2016 Skrevet 28. august 2016 Pollåsvatnet er også blogget, en såkalt nærtur – ikke så lang, men noen ganger er det viktigste å bare komme seg ut. Det gjorde jeg så absolutt. Den ligger nå HER. 4 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 28. august 2016 Skrevet 28. august 2016 Søndagstur i kano i dag i Sveio, Hordaland! Flott kanovær! 3 Siter
Isak Knutsen Skrevet 29. august 2016 Skrevet 29. august 2016 Jeg har vært en helg i Mykland og padlet kano, fisk ble det også! Les rapporten her:) 5 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 4. september 2016 Skrevet 4. september 2016 #nattinaturen tur til Liervatnet i Sveio. Jeg måtte tilbake til all soppen jeg dro i fra sist helg. Den smakte godt! 6 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.