TerjeH Skrevet 23. juli 2016 Skrevet 23. juli 2016 (endret) På vei ned til Nordland og noen fjellturer, trenger jeg å få kjøpt kart til min Garmin Montana. Det ser ut til at Garmin har gode (nok) kart online (TOPO Norway Experience v3 PRO), men det ser ikke ut til at de er mulig å kjøpe online. Noen forslag til hva man kan/bør gjøre? Enheten bør etter det jeg kan skjønne ha nok plass til disse (1,3gig). Edit: Etter mye frem og tilbake, fant jeg en vei (via "enheten" på garmin connect), der jeg kunne kjøpe kartet online. Så får vi se om det dukker opp når de får behandlet og tenkt seg om. Endret 23. juli 2016 av TerjeH Siter
martin.m Skrevet 23. juli 2016 Skrevet 23. juli 2016 Dersom du ønsker en gratis versjon av topo-kart så kan du ta en titt på http://frikart.no, der er det community-utviklede kart som helt klart duger Jeg har brukt disse i årevis og er godt fornøyd med det. Siter
TerjeH Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Skrevet 27. juli 2016 (endret) Jeg fant fram til frikart - det virker greit, men litt tregt på GPS-en. I tillegg fikk jeg etter litt fram og tilbake tilgang til "TOPO Norway Experience v3 PRO". Det virker som et knallbra kart som GPS-en tygger kjappere enn både frikart sitt topokart, og TOPO Premium som jeg har i noen områder. Frikart sitt topokart var forresten veldig kjekt å få installert i Basecamp. Godt kart, virker uavhengig av om GPS-en er koblet til og har alle turisthyttene merket inn. Takk hjelpa. Endret 27. juli 2016 av TerjeH Siter
Trek Skrevet 3. desember 2016 Skrevet 3. desember 2016 Jeg har kjøpt kart fra Garmin til min Garmin Oregon 600 Kjøpt Garmin Topo sør øst norge for nedlasting Når jeg laster ned stopper det på 50%, da står det på skjermen under 1min igjen, men det skjer ikke en dritt. Hatt det sånn i 1 t nå. Hjelp! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.