Vidar Brenden Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 Jeg har en Marmot Never Winter og kona har en Mammut Sphere UL. Åpningen på min sovepose er akkurat passe romslig til at jeg kan putte en medium pakkepose med klær inni og slik få en stabil hodepute, selv med åpningen snøret igjen. Konas sovepose har en mindre åpning og hun får bare plass til en liten ball som hodet må balanseres på gjennom natten (og hun er misunnelig på meg). Tenkte å nevne det for de som er opptatt av komfort .... 1 Siter
+TheSleepwalker Skrevet 15. juli 2016 Skrevet 15. juli 2016 Hva er galt med å putte pakkposen under soveposen? Da kan man jo bruke så stor pakkpose man vil... 1 Siter
Vidar Brenden Skrevet 17. juli 2016 Forfatter Skrevet 17. juli 2016 (endret) Takk! Det visste jeg selvfølgelig ikke. Endret 17. juli 2016 av Vidar Brenden Siter
+TheSleepwalker Skrevet 17. juli 2016 Skrevet 17. juli 2016 Hei hei, ro ned passiv-aggressiviteten her innlegget mitt var av ren undring. 1 Siter
Prebb Skrevet 17. juli 2016 Skrevet 17. juli 2016 Er det et spørsmål knyttet til hovedinnlegget eller er det bare ment som informasjon om nevnte sovepose? Jeg bruker en veldig lett oppblåsbar pute, men jeg har ikke den inne i soveposen da jeg bruker en quilt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.