dede Skrevet 13. juli 2016 Skrevet 13. juli 2016 8 timer siden, dede skrev: Går forsåvidt ikke mange dager men har en 55l Bergans helium. Den funker fint - og har kompresjon for kortere tur. Når jeg tenker meg kjøpte jeg den da jeg skulle på 2 ukers rundreise i Kina! og fant ut at den gamle 70l norrønasekken ble for stor (er visst ikke så glad i shopping...) Fikk jo tilog med plass til mat i sekken i kina - kaffe, havregrøt (porsjonsposer) og spork og stor kopp;) havregrøt var eg nødproviant om for mye kinamat men ble spist som frokost på natt-tog ogpå båten på yangtze vannkokere fantes overalt (de drikker mye te.. Ogvar uansett greit å koke vann.) så det var faktisk veldig greit. 1 Siter
gull Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Skrevet 13. juli 2016 3 timer siden, dede skrev: Fikk jo tilog med plass til mat i sekken i kina - kaffe, havregrøt (porsjonsposer) og spork og stor kopp;) havregrøt var eg nødproviant om for mye kinamat men ble spist som frokost på natt-tog ogpå båten på yangtze vannkokere fantes overalt (de drikker mye te.. Ogvar uansett greit å koke vann.) så det var faktisk veldig greit. Oi såppas, det er ikke verst! 55 liter skal ikke undervurderes altså! Smart å bruke havregrøt som nødproviant, kunne ikke tatt store plassen, og kjempemasse næring Siter
7homas Skrevet 18. juli 2016 Skrevet 18. juli 2016 On 7/12/2016 at 11:19 PM, a_aa said: (OT-alert! Beklager...) He he - du kan kanskje få laget en 3D-printet titankopi av den "at much lower prices as of today!" iflg i.materialise.com, og kutte noen gram Dog tror nok jeg at "lower" likevel er et stykke unna min oppfatning av "low"... Ja, €50 for en nøkkel er én ting. Man må jo ha CAD tegningen som man kan laste opp også da. Blir iallefall billig frakt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.