Gå til innhold
  • Bli medlem

Hytte til hytte sekk

gull

Anbefalte innlegg

8 timer siden, dede skrev:

Går forsåvidt ikke mange dager men har en 55l Bergans helium. Den funker fint - og har kompresjon for kortere tur. Når jeg tenker meg kjøpte jeg den da jeg skulle på 2 ukers rundreise i Kina! og fant ut at den gamle 70l norrønasekken ble for stor (er visst ikke så glad i shopping...)

Fikk jo tilog med plass til mat i sekken i kina - kaffe, havregrøt (porsjonsposer) og spork og stor kopp;) havregrøt var eg nødproviant om for mye kinamat  men ble spist som frokost på natt-tog ogpå båten på yangtze :) vannkokere fantes overalt (de drikker mye te.. Ogvar uansett greit å koke vann.) så det var faktisk veldig greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, dede skrev:

Fikk jo tilog med plass til mat i sekken i kina - kaffe, havregrøt (porsjonsposer) og spork og stor kopp;) havregrøt var eg nødproviant om for mye kinamat  men ble spist som frokost på natt-tog ogpå båten på yangtze :) vannkokere fantes overalt (de drikker mye te.. Ogvar uansett greit å koke vann.) så det var faktisk veldig greit.

Oi såppas, det er ikke verst! 55 liter skal ikke undervurderes altså! Smart å bruke havregrøt som nødproviant, kunne ikke tatt store plassen, og kjempemasse næring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/12/2016 at 11:19 PM, a_aa said:

(OT-alert! Beklager...)

He he - du kan kanskje få laget en 3D-printet titankopi av den "at much lower prices as of today!" iflg i.materialise.com, og kutte noen gram :thumbsup: Dog tror nok jeg at "lower" likevel er et stykke unna min oppfatning av "low"...

Ja, €50 for en nøkkel er én ting. Man må jo ha CAD tegningen som man kan laste opp også da.

Blir iallefall billig frakt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.