alexstra Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Hei hyggelige skoggangsmenn- og kvinner. Her har dere en film å kose dere med og som forhåpentligvis kan inspirere litt og dekke litt suget etter naturopplevelser. La ut på en to ukers vandring fra Tomter i Østfold til Tofte i Hurum. Dette skulle være en rein kosetur gjennom Oslomarkas godbiter, og for noen godbiter av naturstykker som omringer Oslofjorden! Håper dere vil like filmen Mvh Alexander H. Strand Se opplastede bilde for ruta 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steingrd Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Takk for nok en herlig film. Flott rute det der Koia Kneika i Østmarka du var innom er en herlig hemmelighet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Kul film, igjen! Fortsett med det. Vi er sulteforet på gode filmer Minner meg om at jeg burde filmet litt mer på tur selv 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ost Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Flott film. Du mestrer kunsten å balansere mellom flotte bilder, prat og god musikk uten at det ene eller andre overskygger seeropplevelsen. Takk. Ser gjerne mer. Gikk du på stier eller kun etter kompass? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KiB Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Kjempe flott film mister. Du minner litt om Monsen i fremtoning. Jeg liker "dialekten" din! Litt sånn "hakke, skakke, vikke, kankke, osv. =) Keep it up! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexstra Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 10 timer siden, ost skrev: Flott film. Du mestrer kunsten å balansere mellom flotte bilder, prat og god musikk uten at det ene eller andre overskygger seeropplevelsen. Takk. Ser gjerne mer. Gikk du på stier eller kun etter kompass? Tusen takk for hyggelig og konkret tilbakemelding, settes pris på! Gikk kun på stier, utenom gjennom Østmarka naturreservat. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexstra Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2016 8 timer siden, KiB skrev: Kjempe flott film mister. Du minner litt om Monsen i fremtoning. Jeg liker "dialekten" din! Litt sånn "hakke, skakke, vikke, kankke, osv. =) Keep it up! hahaha Lættis! God gammal Oslo-øst dialekt tror jeg! Men takk skal du ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.