+Tom42 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Har akkurat begynt oppkjøringen til årets tur: "Hardangervidda 2016". Holdet på å komponere "Diverse vesken" hvor også sikkerhetsnålene har sin selvskrevne plass. Ett av de mange ting de kan brukes til er å holde f eks sokker på plass når de henges til tørk. Tørkeplassen min er ute under baldakinen, For at ikke klesvasken skal falle ned/blåse bort stikker jeg, i dette tilfellet , sikkerhetsnålen gjennom sokk en. Deretter gjennom linen og så fester jeg sokk nr toen og for at i dette tilfellet sokkene ikke skal ramle ned, stikker jeg en sikkerhetsnål gjennom sokk en, Deretter stikkes den gjennom linen og så festes den til sokk nr to. Jeg har også sprayet hodene på sikkerhetsnålene Orange, slik at de er lette å finne igjen. For å få en distinkt Orange farge, sprayer jeg først med hvitt. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.