Jonas1986 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Noen som har tips om digital vekt for å veie fisken? Vil ha en liten vekt som alltid er med på tur.. Har en liten analog som jeg bommet med 300 gr. Sist jeg brukte den så den er pensjonert Endret 7. juli 2016 av Jonas1986 Feilskriving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timmey78 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Rapala sin mini gjør susen for min del. Denne har lang batterilevetid og stor krok. Skal jeg til vann med stor fisk så tar jeg med håv med innebygget vekt- Genialt:) Vekt: http://www.skittfiske.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=121042 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Denne fikk best i test i Alt om fiske et år mener jeg: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas1986 Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 8 timer siden, Bjarne H.S. skrev: Denne fikk best i test i Alt om fiske et år mener jeg: Vet du hva den heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Lawson digital fiskevekt 5kg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.